اختصاصی/ جلسه با خانم ابتکار وقت تلف کردن است

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روز۳۰ تیرماه نشستی با حضور سمن‌های محیط زیست کشور در خصوص مفاد پیشنهادی برنامه ششم توسعه برگزار شد که هیچکدام از سمن‌های لرستان در این نشست حضور نداشتند. حضور نداشتن سمن‌های لرستان هم باعث تجعب دیگر شرکت‌کنندگان شد و هم خشم سمن‌ها را در استان برانگیخت. لرستان با جنگل‌های انبوه و طبیعت کم‌نظیرش نیاز بسیار به سمن‌‌‌ها دارد اما آن سمن‌ها در یکی از مهم‌ترین نشست‌های سازمان محیط زیست غایب بودند، غیبتی که از چشم مدیران ارشد سازمان دور نمانده است.

لرستان این روزها با هزارویک مشکل زیست محیطی مواجه است و در چند مورد به علت اهمیتش جزو اولویت‌ها بوده است. مثلا برگزاری مانور اطفای حریق در گلستان و لرستان در کل کشور و تجهیز مرکز لرستان به یگان سواره‌ی محیط زیست همه از اهمیت این استان حکایت دارد اما همین استان مهم در یک نشست مهم غایب است.

پیگیری خبرنگار گلونی درباره این حضور نیافتن سمن‌ها به جایی رسید که متوجه شدیم که نامه از سوی تهران در تاریخ ۹ تیر صادر شده است و نامه در تاریخ ۱۵ تیر به مسئول مربوط در شبکه تشکل‌‌های زیست‌محیطی ارجاع داده شده است و متاسفانه کوتاهی آن هم به عمد در مدیریت میانی صورت گرفته است. این اشتباه وقتی پررنگ‌تر می‌شود که مسئول مربوط در یک گروه اینترنتی خیلی شفاف برنامه ششم توسعه را دست‌کم می‌گیرد و آن را «وقت تلف کردن» می‌داند. یعنی به گمان ایشان یک نشست که با حضور معاون رئیس‌جمهور تشکیل شده است وقت تلف کردن است.

پایان پیام

در مورد معصومه ابتکار

معصومه ابتکار فرزند تقی ابتکار در سال ۱۳۳۹ در تهران به دنیا آمد. معصومه ابتکار به همراه والدین خود شش سال در شهرهای فیلادلفیا و ایالت ماساچوست در آمریکا اقامت داشت. پدرش، تقی ابتکار، دومین رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران پس از انقلاب اسلامی، دانش‌آموخته دانشگاه پنسیلوانیا بود.

کد خبر : 2440 ساعت خبر : 9:52 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=2440
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات