حفاظت از جنگل‎ها یک وظیفه ملی است

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از فارس، مدیرکل حوزه ریاست سازمان جنگل‌ها کشور گفت: باید از نیروی انسانی برای محافظت از جنگل‌ها استفاده شود تا دیگر شاهد وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌ها نباشیم.

نگهدار اسکندری ظهر امروز در مراسم معارفه و تودیع مدیران کل جدید و قدیم منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان در خرم‌آباد، اظهار داشت: حفاظت از جنگل‎ها یک وظیفه ملی بوده اما مهار آتش‌سوزی‌ها بر عهده مسئولان است.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان جنگل‌های کشور ادامه داد: همه پرسنل و کارکنان این مجموعه موظف هستند که با مسئول مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: ما از اختلافات داخلی لطمه‎های زیادی دیده‌ایم، بنابراین باید دست به دست هم بدهیم و از این سرمایه‌های ملی محافظت کنیم.

این مسئول از مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان خواست تا با نیروهای با تجربه خود مشورت کند و حفظ جنگل‌ها و احیای مراتع را سرلوحه کار خود قرار دهد.

اسکندری تأکید کرد: باید از نیروی انسانی برای محافظت از جنگل‌ها استفاده شود تا دیگر شاهد وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌ها نباشیم.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان جنگل‌های کشور تصریح کرد: سازمان‌ جنگل‌های کشور همیشه از مدیران حمایت خواهد کرد، ولی حمایت ما در چهار چوب اصولی که سازمان به آن معتقد است، انجام می‌شود.

اسکندری بیان کرد: باید کاری کنیم که اعتقاد مردم به نظام بیشتر شود که تکریم ارباب رجوع از جمله این کارها است.

وی افزود: تنها سازمان دولتی که تمام کارهایش در چهار چوب قانون است به هدف اصلی و نهایی خود می‌رسد.

این مسئول رعایت قانون را خیلی مهم دانست و خطاب به مسئولان استان گفت: تمام مسئولان استان باید بدانند که تنها با حرکت در مسیر قانون رسیدن به اهداف ممکن و میسر است.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان جنگل‌های کشور افزود: منابع طبیعی در یک مسیر تکوینی و تکاملی رشد قرار دارد، بنابراین باید تمام همت خود را صرف این موضوع بکنیم.

اسکندری بیان کرد: جنگل‌ها سرمایه‌های نسل‌های آینده ما هستند، باید از آن‌ها به خوبی نگهداری کنیم.

در این مراسم از مهرداد بهاروند مدیرکل سابق منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان تقدیر و علی نجفی به عنوان مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان به عمل آمد.

پایان پیام

 

کد خبر : 3420 ساعت خبر : 3:55 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3420
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات