دیدار دو تیم خیبر خرم‌آباد و پارسه تهران در ورزشگاه تختی

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از خبرآنلاین، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در هفته اول مسابقات لیگ دسته اول، روز دوشنبه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد میزبان پارسه تهران خواهد بود.

تیم خیبر خرم‌آباد به عنوان تنها نماینده فوتبال لرستان، در لیگ‌های کشوری فوتبال، فردا  دوشنبه اولین بازی خود را در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورشگاه تختی خرم‌آباد برگزار می‌کند.

در این بازی شاگران علی نیکبخت، از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه تختی خرم‌آباد مقابل تیم پارسه تهران به میدان خواهند رفت، تا اولین محک جدی خود را در لیگ دسته اول تجربه کنند.

بازی نخست خیبر با قضاوت جواد شرفی انجام می‌شود و آرمان اسعدی و رضا قیم نیز به عنوان کمک داور اول و دوم و رضا قاسمی نیز داور چهارم این بازی انتخاب شده‌اند.

هفته نخست لیگ امسال برای خیبری‌ها بسیار با اهمیت است، چرا که بدون شک برای ادامه مسابقات و تقویت روحیه بازیکنان کسب سه امتیاز بازی در هفته اول بسیار تاثیر گذار است.

حضور پر شور و سی هزار نفری هواداران خیبر نیز همانند مسابقات لیگ دسه دوم نیز می‌تواند در کسب نتایج بهتر و ترغیب مسئولان استان برای حمایت از این تیم که با مشکلات مالی روبرو است تاثیر زیادی داشته باشد.

پایان پیام

باشگاه فوتبال خیبر
باشگاه فوتبال خیبر خرم‌آباد یک باشگاه فوتبال ایرانی واقع در شهر خرم‌آباد است که در سال ۱۳۶۳ تأسیس شده‌است. این باشگاه هم‌اکنون در لیگ دسته یک فوتبال ایران بازی می‌کند.
این باشگاه در طول حیات خود تنها یک بار در جام قدس ۶۹–۱۳۶۸، موفق به حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران شده‌است.
همچنین، تیم خیبر در سال ۱۳۶۵ موفق به حضور در فینال مسابقات جام حذفی شد که در آن بازی با نتیجه ۲–۰ برابر ملوان بندر انزلی مغلوب شد و به مقام دوم جام حذفی در آن سال دست یافت. خیبر پیش از بازی پایانی، در بازی نیمه‌نهایی همین مسابقات توانست تیم پرسپولیس تهران را با دو گل که یکی از آن‌ها در میانه میدان روانه دروازه این تیم شد، از پیش رو بردارد. باشگاه خیبر خرم‌آباد در آبان ۱۳۹۹ با خرید امتیاز لیگ یکی باشگاه فوتبال اروند خرمشهر در فصل ۱۳۹۹–۱۴۰۰ لیگ آزادگان شرکت می‌کند.

کد خبر : 3404 ساعت خبر : 1:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3404
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات