فردا خیبر در تبریز به دیدار ماشین‌سازی می‌رود

به گزارش پایگاه خبری گلونی, تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در هفته دوم لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور  مهمان تیم ماشین‌سازی تبریز است.

این دیدار روز یکشنبه ۱ شهریور ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه باغ‌شمال تبریز برگزار میگردد.خیبر در بازی اول خود پارسه تهران را در خرم‌آباد با سه گل شکست داد و ماشین سازی در بندر‌عباس مقابل میزبان خود آلومینیوم هرمزگان به برتری رسید.

این دو تیم از تیم‌های ریشه دار کشور محسوب می‌شوند که در سال‌های نه چندان دور بارها به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن ۲ پیروزی برای خیبر ، ۱ پیروزی برای ماشین‌سازی و ۱ تساوی بوده است.

خیبر امیدوار است با برتری در این دیدار جایگاه خود در بالای جدول را حفظ کند.

پایان پیام

در مورد تیم فوتبال خیبر
باشگاه فوتبال خیبر خرم‌آباد یک باشگاه فوتبال ایرانی واقع در شهر خرم‌آباد است که در سال ۱۳۶۳ تأسیس شده‌است. این باشگاه هم‌اکنون در لیگ دسته یک فوتبال ایران بازی می‌کند.
خُرَّم‌آباد بیست و سومین شهر پرجمعیت ایران و مرکز استان لرستان است. جمعیت خرم‌آباد طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران، ۳۷۳٬۴۱۶ نفر بوده‌است. شهر در ارتفاع ۱۱۴۷٬۸ متری از سطح دریا و در میان دره‌های زاگرس قرار دارد.
این باشگاه در طول حیات خود تنها یک بار در جام قدس ۶۹–۱۳۶۸، موفق به حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران شده‌است.
همچنین، تیم خیبر در سال ۱۳۶۵ موفق به حضور در فینال مسابقات جام حذفی شد که در آن بازی با نتیجه ۲–۰ برابر ملوان بندر انزلی مغلوب شد و به مقام دوم جام حذفی در آن سال دست یافت. خیبر پیش از بازی پایانی، در بازی نیمه‌نهایی همین مسابقات توانست تیم پرسپولیس تهران را با دو گل که یکی از آن‌ها در میانه میدان روانه دروازه این تیم شد، از پیش رو بردارد. باشگاه خیبر خرم‌آباد در آبان ۱۳۹۹ با خرید امتیاز لیگ یکی باشگاه فوتبال اروند خرمشهر در فصل ۱۳۹۹–۱۴۰۰ لیگ آزادگان شرکت می‌کند.

کد خبر : 3713 ساعت خبر : 1:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3713
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات