مدیر پروژه: بلوط ۴۵۰ ساله قطع نمی‌شود

پیگیری‌های خبرنگار گلونی و مساعدت خانم همتی از فعالان محیط زیست باعث شد تا بلافاصله پس از درج خبر قطع درخت ۴۵۰ ساله، گفت‌وگویی با آقای یوسفی، مدیر پروژه آزادراه خرم‌آباد به نورآباد انجام بدهیم. آقای یوسفی در گفت‌وگوی اختصاصی با گلونی گفتند:

در طرح اولیه قرار بود درخت قطع بشود اما شرکت زاگرس‌ راه نصر و همچنین جناب ملکی مدیرکل راه و شهرسازی استان تصمیم گرفتند که درخت بماند و قطع نشود. درخت بین روستاهای دولتشاه و ایوان‌در قرار دارد و بعد از اتمام پروژه بین جاده قدیم و جاده جدید قرار می‌گیرد و هرگز قطع نخواهد شد.

آقای یوسفی ادامه دادند: پروژه در این فاز تا یک ماه آینده تکمیل می‌شود و فاصله جاده تا درخت نزدیک به چهار متر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به نظر می‌رسد بعد از تمام شدن کار نیاز به محصور کردن این درخت باشد که چون ممکن است در اثر برخورد ماشین‌های سنگین، درخت از بین برود. درباره محصور کردن درخت حتما با مسئولین مرتبط گفت‌وگو خواهیم کرد.

پایان پیام

اطلاعاتی در مورد محیط زیست

محیط زیست عبارت ترکیبی از دانش‌های متفاوت در علم است که شامل مجموعه‌ای از عوامل زیستی و محیطی در قالب محیط زیست و غیر زیستی (فیزیکی، شیمیایی) است که بر زندگی یک فرد یا گونه تأثیر می‌گذارد و از آن تأثیر می‌پذیرد. امروزه این تعریف غالباً به انسان و فعالیت‌های او مرتبط می‌شود و می‌توان محیط زیست را مجموعه‌ای از عوامل طبیعی کرهٔ زمین، همچون هوا، آب، اتمسفر، صخره، گیاهان و غیره، که انسان را احاطه می‌کنند، خلاصه کرد.

تفاوت محیط زیست با طبیعت در این است که تعریف طبیعت شامل مجموعه عوامل طبیعی، زیستی و غیر زیستی می‌شود که منحصراً در نظر گرفته می‌شوند، در حالی که عبارت محیط زیست با توجه به برهم‌کنش‌های میان انسان و طبیعت و از دیدگاه بشر توصیف می‌شود.

کد خبر : 3563 ساعت خبر : 11:57 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3563
اشتراک در نظرات
اطلاع از
2 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

ثالثا : پروژه آزادراه نیست محور چهار خطه قطعه خرم آباد -نورآباد

باسلام . و تشکر نسبت به پرداختن به این موضوع
اولا جناب آقای مهندس یوسفی سرپرست کارگاه قطعه یک پروژه خرم آباد- نور آباد میباشد . نه مدیر پروژه .
ثانیا: درخت موجود دقیقا در مسیر جاده جدید قرار گرفته و جنب درخت عملیات تراکم صورت گرفته و بعید میدونم که درخت موجود قطع نشه .