موسیقی آبشار وارْک را جهانی می‌کند

وارْک یکی از زیباترین آبشارهای خرم‌آباد است. این آبشار حالا نام یکی از گروه‌های موسیقی ایرانی است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، میلاد علیپور آهنگ‌ساز و نوازنده لرستانی به‌‌تازگی گروهی تشکیل داده است که قرار است در عرصه بین‌المللی فعالیت کند. علیپور نام وارْک را برای گروه خود انتخاب کرده است.

واژه وارک ساختی اوستایی دارد و از کلمات باستانی زبان لری است. وارْک در زبان‌های دیگر به‌ویژه انگلیسی هم به خوبی تلفظ می‌شود. میلاد علیپور در انتخاب نام این گروه بسیار سلیقه به خرج داده است و این گروه می‌تواند نماینده طبیعت و فرهنگ لرستان و آبشار وارْک باشد. زین پس نام وارْک را بیشتر خواهیم شنید. گروه وارْک در زمینه موسیقی سنتی ایرانی فعالیت می‌کند.

پایان پیام

آبشار وارک

بدون شک یکی از زیباترین شهرهای استان لرستان در غرب ایران خرم آباد است، شهری که با جاذبه های طبیعی بسیار یکی از بهترین مقاصد گردشگری در روزهای گرم تابستان است. مطمئنا آبشارها بخش جذابی از طبیعت این شهر را شکل می دهند، وقتی جریان آب از ارتفاع سرازیر می شود و با برخورد به صخره ها هزاران ذره می شود تصویر بی بدیلی از طبیعت شکل می گیرد که هر طبیعت دوستی را به ذوق می آورد. می خواهیم درباره یکی از جذاب ترین آبشارهای خرم آباد حرف بزنیم: آبشار وارک، در ادامه الی گشت را همراهی کنید.

حتی اگر به عکس آبشار هم مدتی خیره شوید احساس خنکی می کنید چه رسد به اینکه باروبندیل سفر ببندید و به کنار آبشارها بروید. در روزهای گرم تابستان یکی از راه های خنک شدن و فرار از گرما رفتن به کنار آبشارهاست، جاذبه هایی که همچون گنجینه ای راهی برای فراموشی گرمای هوا هستند البته خوشبختانه در ایران آبشارهای زیادی هست که می توانند احساس خوشایند بودن در میان طبیعت بکر و شنیدن صدای جوش و خروش آب را در شما زنده کنند. بدون شک تعدادی از جذاب ترین آبشارهای ایران در غرب کشور و در دامنه های زاگرس جای دارند آبشارهایی که شما را به دنیای جدیدی از طبیعت گردی دعوت می کنند.

کد خبر : 3051 ساعت خبر : 8:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3051
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات