هوادارن گلونی‌پوش خیبر

هوادارن گلونی‌پوش برای حمایت از خیبر لرستان اعلام آمادگی کردند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی‌ جمعی از هوادارن تیم خیبر خرم‌آباد در اطلاعیه‌ای نوشته‌اند:

همشهریان عزیز خرم‌آبادی، هم استانی‌های قهرمان لرستانی و همتباران همیشه سرافراز لر
اینک به لطف خداوند تیم کهن و باسابقه خیبر، که همیشه در کنار سایر تیم‌های ورزشی مناطق لرنشین مثل نفت مسجدسلیمان، گهر دورود، شهرداری یاسوج و.. یکی از نمادهای تلاش و پشتکار جوانان لر بوده است، امسال بعد از چندین سال غیبت در سطوح بالای فوتبال کشور، در لیگ یک بازی خواهد کرد.
ما جمعی از هواداران بدین وسیله پیشاپیش آمادگی خود را برای حمایت از این تیم در بازی‌های خود در خرم‌آباد و سراسر کشور اعلام می‌کنیم، تیم خیبر خرم‌آباد بدون شک در لیگ یک امسال پرهوادارترین تیم و از جمله پدیده‌های فوتبال در سال جاری خواهدشد.

ما در این کنش فرهنگی خود یک بار دیگر نشان می‌دهیم لرها مردم با اخلاق، مهمان‌نواز، غیرتمند و توانمند سرزمین ایران هستند. ما در این کنش فرهنگی خود از گلونی که پوشش اصیل مردان و زنان لر بوده است بهره خواهیم برد و از آن به عنوان نماد حمایت از تیم‌های ورزشی لر استفاده می‌کنیم. در این راستا از تمام شما همشهریان، همتباران و هم استانی‌ها دعوت به همکاری و حضور می‌کنیم.
وعده نخستین دیدار هواداران گلونی‌پوش؛ ۲۶ مردادماه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد بازی برابر پارسه.

پایان پیام

خیبر خرم‌آباد
باشگاه فوتبال خیبر خرم‌آباد یک باشگاه فوتبال ایرانی واقع در شهر خرم‌آباد است که در سال ۱۳۶۳ تأسیس شده‌است. این باشگاه هم‌اکنون در لیگ دسته یک فوتبال ایران بازی می‌کند.
این باشگاه در طول حیات خود تنها یک بار در جام قدس ۶۹–۱۳۶۸، موفق به حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران شده‌است.
همچنین، تیم خیبر در سال ۱۳۶۵ موفق به حضور در فینال مسابقات جام حذفی شد که در آن بازی با نتیجه ۲–۰ برابر ملوان بندر انزلی مغلوب شد و به مقام دوم جام حذفی در آن سال دست یافت. خیبر پیش از بازی پایانی، در بازی نیمه‌نهایی همین مسابقات توانست تیم پرسپولیس تهران را با دو گل که یکی از آن‌ها در میانه میدان روانه دروازه این تیم شد، از پیش رو بردارد. باشگاه خیبر خرم‌آباد در آبان ۱۳۹۹ با خرید امتیاز لیگ یکی باشگاه فوتبال اروند خرمشهر در فصل ۱۳۹۹–۱۴۰۰ لیگ آزادگان شرکت می‌کند.

کد خبر : 2887 ساعت خبر : 9:07 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=2887
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات