وضعیت مطلوب اشتغال‌زایی در بروجرد

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از فارس، فرماندار بروجرد با اشاره به ظرفیت بالای اشتغال در شهرستان بروجرد، گفت: با توجه بیش از پیش به این ظرفیت و فضای به وجود آمده در کشور می‎توان به انجام اقدامات مطلوب در امر اشتغالزایی امیدوار بود.

مسلم پورقاسمیان عصر امروز در کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار کرد: همه مسئولین و دستگاه‏‌های مختلف باید با همت و تلاش بیش از پیش در حل این معضل بزگ نظام را یاری رسانند.

این مسئول با اشاره به این‏که بیکاری در ایجاد سایر معضلات جامعه نقش آفرین است، ادامه داد: اعتیاد یکی از معضلاتی است که در پی بیکاری به وجود می‏‌آید.

پورقاسمیان به اعطای تسهیلات ۷۰ میلیون تومانی با نرخ سود تسهیلاتی پایین در ازای هر شغل ایجاد شده توسط کارآفرینان و کارفرمایان، تاکید کرد: این اقدام نقش موثری در راه اندازی مجدد کارگاه‏های نیازمند سرمایه در گردش دارد.

وی با اشاره به کارگرخیز بودن شهرستان بروجرد، تصریح کرد: تعطیلی هر کارگاه در این شهرستان به معنای بیکاری بخشی از افراد این جامعه است.

فرماندار بروجرد یادآور شد: یکی از مشکلات عمده بانک‏‌ها در سال گذشته عدم دریافت به موقع اعتبار و به تبع آن ناتوانی در اعطاء به موقع آن به کارآفرینان بود.

پورقاسمیان با اشاره به ظرفیت بالای اشتغال در شهرستان بروجرد، افزود: با توجه بیش از پیش به این ظرفیت و فضای به وجود آمده در کشور می‎توان به انجام اقدامات مطلوب در امر اشتغالزایی امیدوار بود.

وی خاطرنشان کرد: هم اندیشی و تعامل بانک‏‌های این شهرستان با بانک‏های سایر شهرستان‏‌های استان در رفع مشکلات و جذب اعتبار تاثیرگذار است.

فرماندار بروجرد ادامه داد: یکی از روش‎های مقابله با بیکاری در جامعه برگزاری جلسات متعدد و ارائه راهکارهای کارآمد و مطلوب است.

پورقاسمیان با اشاره به لزوم ثبت اطلاعات افراد در سامانه رصد، یادآور شد: ثبت اطلاعات در این سامانه میزان اشتغالزایی در هر شهرستان را دقیق و شفاف نشان می‏‌دهد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی تاکنون به صورت دقیق اعلام نشده است، عنوان کرد: اعلام دقیق میزان اعتبارات در ادامه فعالیت پروژه‏‌های عمرانی و ایجاد اشتغال نقش عمده و بسزایی ایفا می‏‌کند.

فرماندار بروجرد یادآور شد: همکاری، همفکری و همدلی مدیران و مسئولان در سالی که مزین به نام همدلی و هم زبانی است، نقش تاثیرگذاری در رفع مشکلات دارد.

پایان پیام

 

کد خبر : 3625 ساعت خبر : 4:44 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3625
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات