گازرسانی به ۳۷ روستای شهرستان چگنی

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از مهر، مدیرعامل شرکت گاز لرستان از گازرسانی به ۳۷ روستای شهرستان چگنی خبر داد.

حشمت الله شمس خرم‌آبادی ظهر پنج شنبه در مراسم آغاز گاز رسانی به روستاهای بخش شاهیوند شهرستان دوره چگنی به برنامه‌های کلان شرکت گاز لرستان اشاره کرد و افزود: گاز رسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار یا بیش از ۱۰۰ نفر جمعیت در دستور کار شرکت گاز قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نرم گازرسانی به روستاها در سطح استان به نرم کشوری رسیده است افزود: البته شهرستان چگنی با توجه به اینکه شهرستان نوپایی بوده و پراکندگی روستاها در آن زیاد است نرم گاز رسانی به روستاهای آن در مقایسه با نرم استانی بسیار پایین‌تر است.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: در این راستا با توجه به تاکیدات استاندار و پیگیری‌های فرماندار در آینده نزدیک تحول عمده‌ای در بخش گازرسانی به روستاهای شهرستان چگنی را شاهد خواهیم بود.

شمس خرم‌آبادی با اشاره به فاصله ۴۰ کیلومتری مرکز بخش شاهیوند از شبکه گاز قول مساعد داد در آینده نزدیک و در سال ۹۴ طراحی و تعیین پیمانکار برای گازرسانی به ۳۷ روستای بخش شاهیوند و دهستان «تشکن» بخش مرکزی در دستور کار شرکت گاز قرار گیرد.

وی از مردم خواست با شرکت گاز استان با شروع عملیات انتقال خطوط گاز در بحث رفع معارض برای اجرای عملیات گاز رسانی به این بخش همکاری لازم را داشته باشند.

نورالدین درمنان فرماندار شهرستان چگنی نیز در این مراسم با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در کشور اظهار داشت: در ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید کشور با مسائل و مشکلات فراوانی از جمله تورم و رکود اقتصادی مواجه بود.

وی ادامه داد: در این راستا با درایت مسئولان دولت تدبیر و امید و استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری اقدامات اساسی در کشور مانند کنترل نرخ تورم، اجرای طرح نظام سلامت، رشد اقتصادی از منفی ۶.۸ به مثبت سه درصد و از همه مهم تر پیروزی دیپلماسی ایران در سطح جهان مقابل ابرقدرتهای جهان در مذاکرات هسته‌ای انجام گرفت.

فرماندار شهرستان چگنی همچنین به اقدامات صورت گرفته از سوی مدیریت ارشد لرستان اشاره کرد و گفت: در این مدت اقدامات مهمی مانند توسعه فرودگاه خرم‌آباد و افزایش پروازهای فرودگاه، احیا و راه‌اندازی مجتمع کشت و صنعت لرستان، افزایش بی‌سابقه اعتبارات استانی و تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات ملی شده استان و … در استان صورت گرفت.

درمنان همچنین گاز رسانی به روستاها، تصویب بندر خشک در استان، فعال‌سازی پروژه آزاد راه خرم‌آباد – اراک، تدوین سند اشتغال و آمایش در استان و … را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

پایان پیام

کد خبر : 3621 ساعت خبر : 3:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3621
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات