یک جوان ۲۱ ساله در رودخانه «تنگه گرمه» کوهدشت غرق شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از مهر، فرمانده انتظامی کوهدشت از غرق شدن یک جوان ۲۱ ساله در رودخانه «تنگه گرمه» این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رستمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: ماموران انتظامی درب گنبد کوهدشت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان غرق شدن جوانی ۲۱ ساله در رودخانه “تنگ گرمه” این شهرستان قرار گرفته و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد جوانی۲۱ ساله همراه برادرش حین شنا در رودخانه یاد شده به علت عدم آگاهی به فن شنا غرق شده و فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی کوهدشت بیان داشت: گروه امدادی پس از اطلاع از این حادثه در صحنه حاضر و نسبت به خارج کردن فرد غرق شده اقدام کردند.

سرهنگ رستمی به شهروندان و میهمانانی که به قصد تفریح به این گونه مناطق عزیمت می‌کنند توصیه کرد: در صورت عدم آشنائی به فن شنا از ورود به رودخانه‌ها خودداری و در صورت ورود به آب از مناطق کم عمق آن استفاده کنند تا در صورت بروز حادثه‌ای ناگهانی بتوانند خود را به موقع از خطر مرگ نجات دهند.

پایان پیام

در مورد استان لرستان

لرستان در ابتدای تقسیمات کشوری دوره پهلوی بخشی از فرمانداری کل خوزستان و لرستان بود که خیلی زود از خوزستان جدا و با عنوان فرمانداری کل لرستان مستقل شد. در ابتدای تشکیل، دارای دو شهرستان خرم‌آباد در غرب و بروجرد در شرق بود. در فاصله کوتاهی، الیگودرز از شهرستان گلپایگان جدا و سومین شهرستان استان شد. روند تشکیل شهرستان‌های جدید تا اواخر دهه ۱۳۶۰ متوقف شده بود اما در پایان جنگ ایران و عراق، دورود از بروجرد، و کوهدشت و دلفان هم از خرم‌آباد جدا و به شهرستان تبدیل شدند. در سالهای بعدالشتر و پلدختر از شهرستان خرم‌آباد و نیز ازنا از شهرستان الیگودرز جدا و تبدیل به شهرستان‌های مستقل شدند.

شهرستان چگنی در اواخر سال ۱۳۸۶ از شهرستان خرم‌آباد جدا و مستقل شد. جدیدترین شهرستان این استان شهرستان رومشکان است که در اواخر سال ۱۳۹۲ از شهرستان کوهدشت جدا و مستقل شد. مرکز این شهرستان، شهر چقابل است. استان لرستان هم‌اکنون دارای ۲۴ نقطه شهری است. بزرگترین شهرهای لرستان به ترتیب جمعیت عبارتند از: خرم‌آباد، بروجرد، دورود، کوهدشت، الیگودرز. بزرگترین شهر این استان از نظر وسعت شهری و جمعیت شهر خرم‌آباد و بزرگترین شهرستان استان شهرستان الیگودرز می‌باشد.

کد خبر : 3422 ساعت خبر : 4:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3422
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات