گلونی

اجرای کنسرت موسیقی کلاسیک در خرم‌آباد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان برای اولین بار کنسرت موسیقی کلاسیک به صورت دونت در خرم‌آباد اجرا می‌شود.

بنا به همین گزارش امین عباسیان رئیس انجمن موسیقی لرستان گفت کنسرت موسیقی کلاسیک به صورت دونت  با هنرنمایی حامد چنگایی پیانو و علیرضا رضایی‌نژاد ویولن به مدت دو شب در روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ شهریور  ماه سال جاری در سانس در ساعت‌های ۱۸ و  ۲۰:۳۰ در پلاتو شیدا مجتمع فرهنگی هنری ارشاد برگزار می‌گردد .

عباسیان گفت بلیت‌های این کنسرت به علاقه‌مندان در ۲ مرکز به نشانی «فروشگاه ملودی » واقع در مطهری ، نرسیده به سرچشمه و «شهرکتاب»  واقع در خیابان علوی، نرسیده به میدان امام جنب بانک پاسارگاد عرضه یا جهت تهیه بلیت با شماره همراه ۰۹۱۰۶۴۹۷۵۷۷ تماس حاصل فرمایند  .

روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان اعلام کرد این کنسرت به همت انجمن موسیقی لرستان و همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد برگزار می‌گردد.

پایان پیام

کنسرت

کنسرت به یک اجرای زنده (معمولاً موسیقی) در مقابل عده‌ای تماشاگر گفته می‌شود. اجرای یک کنسرت می‌تواند به وسیله یک گروه، مانند یک ارکستر انجام گیرد. کنسرت‌ها از دسته رسانه‌های حضوری هستند و از نظر تأثیرگذاری در مباحث پیام رسانی و تبلیغات در رده بالایی از توجهات قرار دارند. کنسرت‌ها همانند همایش‌ها و کنگره‌ها از جمله گردهمایی‌های هدفدار محسوب می‌گردند که بخش مهمی از هدف آن‌ها ایجاد شادی در مخاطبان می‌باشد. میزان تأثیرگذاری این رسانه به دلیل آنکه روحیه مخاطبان آن در سطح بالایی قرار دارد و همگی آنها در شادی و نشاط هستند، پیام‌ها به سرعت و با دقت توسط ایشان جذب می‌گردد.

شنواره یا فستیوال به روز یا دوره‌ای از جشن‌ها یا آیین‌ها، یا به تعدادی از رویدادهای فرهنگی (مانند نمایش و بررسی فیلم‌ها) که در یک مکان خاص رخ می‌دهد گفته می‌شود. جشنواره از دل جشن بیرون آمده‌است و ریشه‌های آن به دوران باستان بازمی‌گردد و بیشتر جنبه مذهبی داشته‌است و به مرور زمان جنبه‌های دیگری نیز یافته‌است و امروزه در بیشتر جشنواره‌ها جنبه‌های هنری و فرهنگی چشمگیر است

خروج از نسخه موبایل