گلونی

تالار ماه لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری گلونی تالار ماه حوزه هنری لرستان آذر ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش روابط عمومی حوزه هنری لرستان پروژه تکمیل و تجهیز این سالن خرداد ۹۳ آغاز شده و با اعتباری بالغ هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به انجام می‌رسد.

امیدی‌پور رییس حوزه هنری لرستان با اعلام این خبر افزود: این سالن نخستین سالنی است که در استان لرستان بر اساس استانداردهای اجرای تئاتر صحنه‌ای طراحی و ساخته شده و امکان برگزاری جشنواره‌های سراسر ی تئاتر را در این استان فراهم می‌آورد.

پایان پیام

در مورد هتلمدير حوزه هنري لرستان در حاشيه افتتاح اين تالار در گفت و گو با ايرنا گفت: عمليات اجرايي ساخت تالارماه از سال گذشته در زميني به مساحت 600 متر مربع آغاز شد.
محمدحسين اميدي پور با تقدير از همكاري و مساعدت معاونت امور عمراني استانداري لرستان در اين طرح افزود: فضاي ايجاد شده اين تالار امكان بسيار مطلوبي براي انجام فعاليت هاي فرهنگي و هنري فراهم كرده است.
وي ادامه داد: براي احداث اين تالار بيش از 80 ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني هزينه شده است.
اميدي پور ظرفيت صندلي هاي اين تالار را 200 نفر عنوان كرد و گفت: با احتساب صندلي هاي دوسالن مجزاي سينما استقلال خرم آباد، هم اكنون ظرفيت صندلي مكان هاي فرهنگي و هنري اين حوزه 650 عدد است.

 

خروج از نسخه موبایل