گلونی

کشته شدن دزد در خرم‌آباد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سردار منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی در بخش خبری بیست‌وسی گفت: «کشته شدن دزد در خرم‌آباد به این گونه بوده است که مقتول سابقه ده‌ها فقره سرقت با ایجاد رعب و وحشت و استفاده از سلاح سرد را داشته است. سه ماه پیش از زندان آزاد می‌شود. و هشت فقره سرقت صرفا در یک ماه گذشته داشته است که فیلم آن هم الان موجود است و توسط همین فیلم‌ها شناسایی شده و حکم جلب سیار توسط پلیس گرفته می‌شود. ساعاتی قبل کشته شدن، مقتول به همراه برادرش هفت میلیون را در تاکسی سرقت می‌کنند.

شگرد اینها به این صورت بوده است که جلوی بانک‌ها طعمه را انتخاب می‌کرده و در یک فرصت مناسب با تهدبد قمه سرقت خود را انجام می‌داده‌اند. ماموران تجسس پلیس آگاهی استان رد آنها را می‌زنند و در مواجهه با آنها با رعایت اصول پلیسی ایست می‌دهند. متاسفانه مقتول توجهی نمی‌کند. برادر او به اخطار پلیس توجه می‌کند و سالم دستگیر می‌شود. ولی مقتول با گروگان گرفتن راننده تاکسی مبادرت به فرار می‌کند و دست یکی از مامورین را هم زخمی می‌کند. مامورین تمام تلاش خود را کرده‌اند که بدون درگیری و تیراندازی دستگیرش کنند ولی متاسفانه مجبور به تیراندازی می‌شوند و ایشان فوت می‌کند. متاسفانه این کلیپ بخشی از واقعیت را نشان داده است البته فردی هم که مبادرت به بارگذاری فیلم در فیسبوک داشته دستگیر شده است.»

کشته شدن دزد در خرم‌آباد که فیلم کامل آن در فضای مجازی منتشر شد حاشیه‌ای را به همراه داست و عده‌ای که از همه داستان مطلع نبودند سعی در زیر سوال بردن عملکرد نیروی انتظامی داشتند و یا می‌خواستند امنیت خرم‌آباد را زیر سوال ببرند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل