گلونی

نسرین مقانلو مجری می‌شود

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از خبرآنلاین، پخش سری جدید مسابقه آشپزی «دست پخت های خودمانی» با اجرای نسرین مقانلو و آرش ظلی پور از چهارشنبه‌ ۱۱ شهریور در شبکه دو آغاز می‌شود.
فصل سوم «دست پخت‌های خودمانی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی فریدالدین نیکجو کاری از گروه خانواده و فرهنگ است که در ۲۶ قسمت تولید می‌شود.
نیکجو گفت: «دست پخت‌های خودمانی» هر بار در یک برنامه  ۳۵ دقیقه‌ای دو گروه از بازیگرهای خانم، فوتبالیست‌ها و خواننده‌های کشور را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا با کمک دستیارانی که از آشپزهای زبر دست هم هستند، مهارت‌های آشپزیشان را به رخ هم بکشند.
وی افزود: سری جدید «دست پخت‌های خودمانی» با تغییراتی همراه است، این برنامه از مخاطبانش غافل نشده و در فصل جدید تکلیف برنده‌های هر قسمت با مشارکت مستقیم بینندگان مشخص می‌شود. به این ترتیب که در پایان هر برنامه پس از اظهار نظر کارشناسان و متخصص تغذیه به مردم فرصت داده می‌شود تا با ارسال پیامک به فرد مورد نظر خود رای بدهند.
این تهیه‌کننده گفت: تجربه برگزاری مسابقات حذفی در سری گذشته به ما نشان داد که مردم از تکرار خسته می‌شوند، بنابراین در سری جدید به همه چهره‌ها تنها یک بار فرصت شرکت در مسابقه داده می‌شود و پس از آن سه برنده نهایی همراه با برنده نهایی فصل قبل با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
به گفته نیکجو این مسابقه آشپزی یکشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۴۵ روی آنتن شبکه دو می‌رود و می‌کوشد خانواده‌های ایرانی را در فضایی شاد و جذاب گردهم بیاورد.
پایان پیام

 

نسرین مقانلو

نسرین مقانلو (زادهٔ ۱ تیر ۱۳۴۷) هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. که از سال ۱۳۷۰ کار حرفه‌ای خود را آغاز کرده‌است.

وی فعالیت خود را با نقش کوتاهی در فیلم – دو نیمه سیب – به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد. در سال ۱۳۶۹ آغاز کرد ولی در واقع با فیلم سینمایی امید به سینمای ایران معرفی شد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. وی پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را در خارج از کشور گذراند. سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

خروج از نسخه موبایل