گلونی

کاربن با «زبان از یاد رفته» در برج آزادی

«گروه موسیقی کاربن» با « با زبان از یاد رفته» و « شل سلیوراستاین» در برج آزادی به استقبال آغاز مهرماه  می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این کنسرت که قرار است در روزهای دوم و سوم مهرماه ساعت ۲۱ در برج آزادی به روی صحنه برود، نخستین اجرای گروه کاربن بعد از تشکیل گروه است.  فرشاد فزونی سرپرست گروه کاربن درباره این کنسرت می‌گوید:«  مجموعه آثاری که قرار است در این کنسرت اجرا شود براساس اشعار شل سیلوراستاین و با تنظیم تازه‌ای در قالب «آلترناتیو راک» تنظیم  شده است.»

پیش فروش بلیت‌های این کنسرت در سایت پیشنهاد به آدرس peeshnahad.com آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سایت بلیت خود را خریداری کنند.

 فزونی همچنین با اعلام خبر آماده‌ سازی نهایی آلبوم «زبان از یاد رفته » از تلاش برای رونمایی همزمانی این آلبوم با کنسرت برج آزادی خبر داد. در این آلبوم ۱۰ آهنگ براساس اشعاری از شل‌سیلور استاین با ترکیبی از مدیاها وملودی‌های گوناگون تنظیم شده است.

بخش هنرهای تصویری

فرشاد فزونی،‌ سیاوش امامی، آیدین رادکیا و فرشاد رضایی در کنار علی پناهی که بخش هنرهای تصویری آن را بر عهده دارد، اعضای گروه کاربن هستند. گروه چهار نفره نوازندگان کاربن  برای نخستین بار در سال ۹۲  همکاری خود را در کنسرت فرشاد فزونی در تالار ایوان شمس آغاز کردند.

اعضای این گروه پیش از آن کنسرت هر کدامشان در یک گروه یا حوزه موسیقی صاحب اعتبار بودند: فرشاد فزونی  ده ‌سال اخیر در حوزه تئاتر حضوری جدی داشت و در کارهای معتبری آهنگسازی کرده است.سیاوش امامى علاوه بر گروه شخصى خودش با نام “mute agency” و همکارى با هنرمندانى چون Collin bassبیسیست گروه “camel” با  امیر توسلى در فیلم‌ها و سریال‌ها همکاری می‌کند.

فرشاد رضایى  که دانش‌آموخته و مدرس نقاشی است تدریس و نوازندگی گیتار و گیتار بیس را انجام می‌دهد.  آیدین رادکیا هم چند سالی است که مشغول  آهنگسازى و صدا سازى براى بازیهاى کامپیوترى مختلف است.

کنسرت سال ۹۲ نقطه تلاقی این چهار نوازنده و آهنگساز شد.  قطعات اجرا شده در ایوان شمس  براساس آلبوم « من و دوست غولم » بود که  با آهنگسازی فرشاد فزونی و با همکارى هنرمندانى چون : بابک ریاحى پور، بابک آخوندى، رامین بهنا، شهرام شعرباف و… منتشر شده بود.

در آن کنسرت مانند آلبوم «زبان از یاد رفته» فرشاد فزونى، به عنوان سرپرست و خواننده، سیاوش امامى گیتار الکتریک، فرشاد رضایى بیس، آیدین رادکیا درامز حضور داشتند و کمى پیش از آن کنسرت با پیوستن علی پناهی به عنوان ویژوال آرتیست گروه کاربن کامل شد.

این گروه با استفاده از مدیاهاى گوناگون سعى در فاصله گرفتن از یک گروه صرفاً موسیقایى دارد. تلاشی که در آلبوم و کنسرت تازه‌اشان برای علاقه مندان به موسیقی‌های آلترناتیو بخصوص راک به نمایش خواهند گذاشت.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل