آغاز ثبت‌نام نمایشگاه مطبوعات

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، در نخستین روز از مرحله ثبت‌نام اولیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، حدود ۶۰ رسانه برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کردند.

با آغاز مرحله پیش‌ثبت‌نام و در روز نخست، ۵۸ رسانه مکتوب و الکترونیک در وبگاه نمایشگاه به نشانی pressexpo.ir ثبت‌نام کردند.

مرحله پیش‌ثبت‌نام بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات تا ۲۰ شهریور به صورت الکترونیکی انجام می‌شود که طبق اعلام قبلی، شرط حضور رسانه‌ها و انجام ثبت‌نام، تکمیل اطلاعات آنان در سامانه جامع رسانه‌های کشور (e-rasaneh.ir) است.

مرحله پیش‌ثبت‌نام با هدف برآورد تعداد متقاضیان و برنامه‌ریزی برای پیش‌بینی فضای مورد نیاز، گروه‌بندی موضوعی و کاربردی نشریات، امکانات نمایشگاهی، تدارکات و تامین خطوط مخابراتی و اینترنتی مورد نیاز و سایر زیرساخت‌های لازم انجام می‌شود.

در این مرحله وجهی برای ثبت‌نام مقدماتی دریافت نمی‌شود و متقاضیان، اطلاعات مربوط به رسانه، معرفی نماینده، میزان فضای پیشنهادی مورد نیاز با توجه به جدول تعرفه را اعلام می‌کنند.

ثبت‌نام قطعی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با امکان انتخاب محل غرفه توسط خود رسانه‌ها و به صورت الکترونیک در نیمه دوم مهرماه انجام خواهد شد.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات ۱۶ تا ۲۲ آبان در مصلای بزرگ تهران برگزار می‌شود.

ثبت‌نام اولیه نمایشگاه از طریق وبگاه نمایشگاه (pressexpo.ir) انجام می‌شود.

پایان پیام

روزنامه

روزنامه نشریه‌ای است که به طور مرتب و منظم تهیه، چاپ و پخش می‌شود و بی هیچ قید و شرطی در دسترس مردم قرار می‌گیرد. روزنامه نه بیانیه است و نه اطلاعیه و برای روشن ساختن افکار مردم بلکه به نشر اخبار و اطلاعات در زمینه‌های گوناگون و انتقاد و اصلاح‌اندیشی در امور عمومی می‌پردازد.

در سده ۱۸ جزوه‌ها و اوراق اطلاعاتی برای نخستین بار در اروپا به طور روزانه چاپ و پخش می‌شد. پس از پایان سده ۱۹ تعداد خوانندگان روزنامه‌های اروپایی افزایش یافت و به هزاران یا میلیون‌ها نفر رسید. روزنامه‌های اولیه بسیاری از انواع اطلاعات را در قطعی محدود و قابل تکثیر جای می‌دادند. روزنامه‌ها اطلاعاتی را دربارهٔ امور جاری، سرگرمی و آگهی در یک‌جا ارائه می‌کردند.

کد خبر : 4676 ساعت خبر : 11:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=4676
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات