اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان به کاشت درخت

معاون برنامه‌ریزی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: ۶۰۰ میلیون تومان به عملیات کاشت درخت و جنگل‌کاری استان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، حجت الله سنجابی شامگاه یکشنبه در حاشیه مراسم درخت‌کاری در تپه شهدای گمنام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۱ پارک جنگلی در سطح استان لرستان وجود دارد که ایجاد و توسعه این گونه پارک‌ها به منظور استفاده مردم از آنها در دستور کار منابع طبیعی استان است.

وی با بیان اینکه استراحت و حضور در پارک‌های جنگلی نیاز مردم خسته از زندگی شهری است، عنوان کرد: سه پارک جنگلی بام لرستان، مخملکوه و شوراب در حوزه شهرستان خرم‌آباد وجود دارد که البته بخشی از پارک شوراب در محدوده شهرستان دوره چگنی است.

معاون برنامه ریزی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان ادامه داد: وضعیت امنیتی پارک‌های جنگلی استان در سطح بسیار خوبی است و همه می‌توانند از آنها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه شرایطی مانند آسفالت جاده‌ها، آب‌رسانی، سیستم نور و ایجاد آلاچیق برای پارک‌های جنگلی استان فراهم شده است، افزود: در سال ۹۴ حدود ۶۰۰ میلیون تومان به عملیات کاشت در خت و جنگل‌کاری در استان اختصاص یافته است.

پایان پیام

کد خبر : 5056 ساعت خبر : 6:07 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=5056
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات