امنیت جهانی به خطر افتاده است

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام میرعمادی تروریسم را زائیده استکبار جهانی دانست و گفت: تا زمانی‌که آمریکا سیطره جهانی دارد و از تروریست‌ها و رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند، تروریست‌ در جهان وجود خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد در مصلای الغدیر این شهر، با تبریک به‌مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت:شهیدان رجایی و باهنر بر اثر انفجار دفتر نخست‌وزیری توسط منافقین به شهادت رسیدند و آنان جزء شهدای ترور هستند لذا سالروز شهادت آ‌ن‌ها به نام روز مبارزه با تروریسیم نام‌گذاری شده است.

وی افزود: امروز پدیده تروریسم امنیت جهانی را به خطر انداخته و همه کشورها از تروریست‌ها احساس خطر می‌کنند و حال ممکن است این سؤال مطرح شود که تروریست از کجا پیدا شد و چه کسانی از تروریست‌ها حمایت می‌کنند؟.

حجت‌الاسلام میرعمادی ادامه داد: تروریسم زائیده استکبار جهانی و ابزاری برای سلطه غرب بر جهان است.آمریکا تروریست‌ها را پرورش و آن‌ها را پشتیبانی می‌کند، حمایت تسلیحاتی، اطلاعاتی، مالی و پولی از آن‌ها انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: آمریکا داعیه مبارزه با تروریست را سر می‌دهد ائتلاف مبارزه با تروریست تشکیل می‌دهد اما این ائتلاف در مبارزه با تروریست هیچ کاری نکرده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به وجود ۱۷ هزار شهید ترور در ایران که ۱۲ هزار نفر آن‌ها مستقیماً توسط منافقین به شهادت رسیده‌اند، گفت: اگر به‌صورت جدی مبارزه با تروریسم صورت بگیرد باید آمریکا دست از حمایت و پشتیبانی بردارد تروریست را پرورش ندهد و از رژیم صهیونیستی حمایت نکند چراکه تا زمانی‌که آمریکا سیطره جهانی دارد تروریست‌ در جهان وجود خواهد داشت.

وی در ادامه به ابعاد شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و افزود: این دو شهید اسوه اخلاق حسنه و انسان‌های خود ساخته‌ای بودند، آن‌ها درد محرومین را احساس می‌کردند، ساده زیست بودند و درد فقر و بیکاری را احساس کرده بودند و در یک کلام عاشق و دلسوز و خدمت‌گذار مردم بودند.

خطیب جمعه خرم‌آباد هفته دولت را فرصت مغتنمی برای معرفی دستاوردها و عملکرد دولت به مردم به‌منظور زنده شدن امید و نشاط در بین مردم دانست و گفت: در این هفته مردم باید با دستاوردهای نظام و انقلاب آشنا و از خادمان خود در دولت قدرشناسی کنند.

وی در بخشی از سخنانش به مناسبت ۱۲ شهریور روز مبارزه با استعمار انگلیس اشاره و تصریح کرد: انگلیس همیشه جاده صاف کن و دلال سیاسی آمریکا بوده است و تخصص ویژه‌ای در تفرقه‌افکنی داشته است باید مراقب باشیم که با باز شده سفارتخانه انگلیس در ایران دوباره فرصت برای تفرقه‌افکنی و ایجاد فتنه توسط این پیر استعمار در ایران فراهم نشود.

حجت‌الاسلام میرعمادی گفت: قرائن نشان می‌دهد انگلیس دست از روش گذشته‌اش برنمی‌دارد و با در اختیار داشتن شبکه بی‌بی‌سی زمینه را برای اختلاف‌افکنی فراهم می‌کند باید مراقب باشیم و هیچ‌گاه از دشمنی این دشمن غافل نشویم.

وی در بخشی از سخنانش تقوا را عاملی در رفع گرفتاری‌ها دانست و افزود: امروز یک‌سری گناهان جدیدی در جامعه ایجاد شده که این گناهان از طریق اینترنت، ماهواره و شبکه‌های اجتماعی پیدا شده و موجب پیدایش بلاها و بیماری‌های جدیدی شده است این بیماری‌های جدید به‌خاطر گناهان جدید است اگر تقوا داشته باشیم و مرتکب گناه جدید نشویم خدا هم بلا و بیماری جدید را بر ما نازل نمی‌کند.

نماینده ولی‎فقیه در لرستان با اشاره به این‌که تقوا بالاترین فضیلتی است که در سایه عقل به دست می‌آید، خاطرنشان کرد: انسان عاقل سه علامت دارد او مشکلات را تحمل می‌کند، زیرک است و حرکات دشمن را زیر نظر دارد و با دوستان مدارا می‌کند.

پایان پیام

کد خبر : 4071 ساعت خبر : 3:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=4071
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات