بحران در اردوی خیبر خرم‌آباد

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد که برای دیدار با ماشین‌سازی در تبریز به سر می‌برد دچار بحران جدی شده است.
به گزارش پایگاه خبری گلونی، چند تن از بازیکنان این تیم که در هتل گسترش تبریز به سر می‌برد دچار مسمومیت غذایی شده‌اند. نادرپور، امامی، بهاری، عبدی، پهلوان منصوریان و بهاروند بازیکنانی هستند که دچار مسمومیت شده‌اند. کادر درمانی و مسئولان تیم اعلام کرده‌اند که تعدادی از این بازیکنان تا زمان بازی بهبود می‌یابند. همچنین صدرا و جودکی مصدومیت جزیی دارند که بازی آنها مقابل تیم تبریزی در پرده‌ای از ابهام است.

خیبر ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز مقابل ماشین‌سازی تبریز به میدان می‌رود. با اوضاع به وجود آمده در اردوی خیبر، پیش‌بینی می‌شود این تیم روز سختی را در مقابل حریف خود پیش رو دارد.

پایان پیام

در مورد خیبر خرم آباد
باشگاه فوتبال خیبر خرم‌آباد یک باشگاه فوتبال ایرانی واقع در شهر خرم‌آباد است که در سال ۱۳۶۳ تأسیس شده‌است. این باشگاه هم‌اکنون در لیگ دسته یک فوتبال ایران بازی می‌کند.
این باشگاه در طول حیات خود تنها یک بار در جام قدس ۶۹–۱۳۶۸، موفق به حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران شده‌است.
همچنین، تیم خیبر در سال ۱۳۶۵ موفق به حضور در فینال مسابقات جام حذفی شد که در آن بازی با نتیجه ۲–۰ برابر ملوان بندر انزلی مغلوب شد و به مقام دوم جام حذفی در آن سال دست یافت. خیبر پیش از بازی پایانی، در بازی نیمه‌نهایی همین مسابقات توانست تیم پرسپولیس تهران را با دو گل که یکی از آن‌ها در میانه میدان روانه دروازه این تیم شد، از پیش رو بردارد. باشگاه خیبر خرم‌آباد در آبان ۱۳۹۹ با خرید امتیاز لیگ یکی باشگاه فوتبال اروند خرمشهر در فصل ۱۳۹۹–۱۴۰۰ لیگ آزادگان شرکت می‌کند.

کد خبر : 3787 ساعت خبر : 11:55 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3787
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات