حسین سلاح ورزی تاکید کرد: اتاق ایران باشگاه سیاسی نیست

حسین سلاح ورزی تاکید کرد: اتاق ایران باشگاه سیاسی نیست

به گزارش گلونی حسین سلاح ورزی، در دومین نشست از دهمین دوره هیات نمایندگان اتاق ایران، با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران باشگاه سیاسی نیست، افزود: تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد که اتاق به پناهگاه سیاسیون تبدیل شود و صادقانه معتقدیم که وقت آن رسیده تا همه سوت پایان رقابت‌های انتخاباتی را به صدا درآورند.

متن سخنرانی سلاح‌ ورزی:

حقیقت این است که ما فعالان اقتصادی در بخش خصوصی بیش‌ازپیش و پیشتر از سایرین از اهمیت و ضرورت امنیت به‌عنوان یک مؤلفه مهم و حیاتی برای سرمایه‌گذاری و دستیابی به رشد اقتصادی پایدار آگاهیم؛ و در همین راستا قدردان زحمات همه حافظان امنیت کشور بوده و دست آن‌ها را به گرمی می‌فشاریم و یاد و خاطره همه شهدای حافظ امنیت داخلی و خارجی به‌ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم.

اقدامات و تحرکات معاندان و براندازان و تجزیه‌طلبان در گذشته به‌جز خسران و ضربه زدن به منافع ملت و بی‌اعتباری‌شان در محکمه فهم و وجدان ایرانیان، ثمری برای بانیان و عاملان و حامیانشان نداشته و نخواهد داشت.

همان‌طور که مستحضرید، شروع فرآیند انتخابات دوره دهم اتاق‌های بازرگانی در اسفندماه گذشته و تکمیل آن در خردادماه امسال به‌نوعی مقارن و مصادف بود با دو سخنرانی رهبر معظم انقلاب که صحبت‌های اول ایشان در زمستان سال گذشته در جمع فعالان اقتصادی و کارآفرینان بود و سخنرانی دوم ایشان در نوروز ۱۴۰۲ و موضوع شعار سال.

ما در هیات نمایندگان و به‌تبع آن هیات رئیسه اتاق ایران خود را ملزم و مقید به توجه و تلاش در جهت فرمایشات ایشان مبنی بر ضرورت دستیابی به رشد اقتصادی پایدار از طریق افزایش بهره‌وری و بهبود فضای کسب‌وکار و حذف مقررات زائد تقویت سرمایه‌گذاری و افزایش حضور اثربخش و بالا بردن سهم بخش خصوصی پرتلاش و سخت‌کوش در اقتصاد کشور می‌دانیم و البته همگان را هم به آن بخش فرمایشان ایشان از عدم سرکشیدن و مداخله بی‌مورد در امور بخش خصوصی و درس گرفتن از تجربیات اوایل انقلاب توصیه می‌کنم.

ما معتقدیم صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور محترم مبنی بر کنترل و مهار تورم از طریق افزایش تولید رقابت‌پذیر (نه سازوکارهای منجر به تعمیق رکود شود) اشاره درست و به‌جایی است که البته محقق نمی‌شود مگر از طریق و مسیر فعالان اقتصادی بخش خصوصی و اعضای اتاق بازرگانی و شما بنگاه‌داران ایران‌دوست.

هیات نمایندگان اتاق ایران حسب وظیفه‌ای که شما عزیزان بر دوشمان گذاشته‌اید خود را متعهد به تلاش بی‌وقفه در جهت کمک به تقویت اقتصاد ملی ایران عزیز و در چارچوب سیاست‌های نظام مقدس اسلامی می‌دانیم.

هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق ایران به فضل اهلی قصد دارند که در این دوره چهارساله در چارچوب قانون اساسی و رهنمودهای رهبری و تعامل حداکثری با قوای سه‌گانه تمام تلاش و ساعی خود را جهت کمک به تحقق اهداف دولت به‌ویژه در زمینه‌های پیشبرد دیپلماسی اقتصادی و توسعه تجارت خارجی، افزایش سرمایه‌گذاری، توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و افزایش تولید رقابت‌پذیر و امکان تحقق شعار سال مبنی بر افزایش تولید و مهار تورم را براساس برنامه مدون خود به‌کارگیرند.

چون در هفته‌های اخیر برخی از رسانه‌های خارجی و البته تعدادی افراد مغرض داخلی و حتی شاید برخی از جریان‌های نفوذ سعی فراوانی در دوگانه سازی و القای شائبه تقابل بین بخش خصوصی و دولت و حاکمیت را داشتند، بایستی به‌صراحت اعلام نماییم بحمدالله هیچ تقابلی وجود نداشته و اجازه نخواهیم داد از این فضا و آب گل‌آلود سوءاستفاده صورت بگیرد.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران باشگاه سیاسی نیست و تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد که به پناهگاه سیاسیون تبدیل شود و صادقانه معتقدیم که وقت آن رسیده تا همه سوت پایان رقابت‌های انتخاباتی را به صدا درآورند.

هیات رئیسه و هیات نمایندگان دور دهم فعالیت مستقل و مقتدرانه خود را بحمدالله شروع کرده و برخلاف تصور تصویر غلطی که مغرضان با فضاسازی تبلیغاتی دارند هرگز و هرگز با جز در جهت منافع ملی و تقویت اتاق ایران عزیز قدمی برنخواهند داشت.

پایان پیام

کد خبر : 3960 ساعت خبر : 8:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3960
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات