خودکشی جوان لرستانی و عاقبت درس خواندن

خودکشی جوان لُرستانی و عاقبت درس خواندن
به گزارش پایگاه خبری گلونی، پوریا عالمی در شرق نوشت:
روزنامه جام‌جم گزارش داده پسر جوانی در لرستان چون در درس ریاضی نمره تک گرفته بوده، از ترس اینکه خانواده و اطرافیانش او را سرزنش کنند، خودکشی کرده. این خبر خیلی‌خیلی متأثرکننده است و واقعا من به‌عنوان یک آنتی‌تحصیل و یک مدرسه‌ستیز، دیگر خسته شده‌ام از بس خبرهای این‌طوری شنیده‌ام. یا مدرسه‌ رو سر بچه خراب می‌شود یا مدرسه آتش می‌گیرد یا بچه بدبخت با استرس می‌رود و می‌آید که نمره تک نگیرد. به همین مناسبت ما امروز خطاب به همه نوجوانان ثابت می‌کنیم چرا نباید درس را جدی بگیرند. ببینید شما اگر تمام درس‌هایتان را هم نمره تک بگیرید، آخرش دیپلم می‌گیرید. تا حالا دیدید کسی دیپلم نگرفته باشد چون درسش خوب نیست؟ و وقتی دیپلم گرفتید، حتما می‌روید دانشگاه. تا حالا دیدید کسی چون درسش بد بوده، دانشگاه نرفته باشد؟ و وقتی رفتید دانشگاه اصلا نیازی نیست درس بخوانید چون اینجا این‌طوری است که وقتی وارد چیزی شدید حتما از آن‌طرفش می‌آیید بیرون چون ته همه‌چیز باز است. پس ما ثابت کردیم ته همه‌چیز باز است و همه‌چیز به همه ربط دارد. یعنی شما بروی این تو، از آن تو درمی‌آیی. یعنی چی؟ یعنی همین‌که شما را کلاس اول دبستان ثبت‌نام کردند شما همین‌طوری با لیسانس می‌آیی بیرون. پس لطف کنید بچه‌های عزیز، با پدر و مادرتان صحبت کنید و چندتا مثال بزنید و نشانشان بدهید که درس‌خواندن واقعا عاقبت ندارد.
خودکشی جوان لُرستانی

این از این. بعد هم به پدر و مادرتان بگویید الان علم پیشرفت کرده و شما حتی اگر نمره تک گرفته باشید توی فتوشاپ برایتان لیسانس و دکترا صادر می‌کنند. چندتا را که این کار را کرده‌اند، مثال بزنید باورشان بشود راست می‌گویید.
دیگر چی؟ عزیزان. هیچ‌جا از شما مدرک نمی‌خواهند. شما اگر کیف سامسونتی بگیرید دستتان، بهتان می‌گویند مهندس. اگر عینک با قاب طلایی بزنید، بهتان می‌گویند دکتر. اگر هم کاپشن بپوشید، بهتان می‌گویند آقای رئیس‌جمهور.
و آخرش هم اینکه خود دوران مدرسه و تحصیل به اندازه کافی زندگی را تلخ می‌کند، شما چرا به‌خاطر آن خودتان را اذیت می‌کنید و به خودتان آسیب می‌زنید و زندگی‌تان را حرام می‌کنید؟

برای خواندن مطالب دیگر می‌توانید به سایت گلونی مراجعه کنید.

ویدیوهایی درباره این موضوع در آپارات گلونی ببینید.

پایان پیام

کد خبر : 4634 ساعت خبر : 1:17 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=4634
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات