روزنامه‌ی لرستان/ ۱۲ شهریور

روزنامه‌ی لُرستان/ ۱۲ شهریور

مروری بر خبرهای روز استان که هر روز به طور ویژه در پایگاه خبری گلونی منتشر می‌شود:

روزنامه آخر هفته‌‌مان را با یک خبر فرهنگی خیلی خوب آغاز می‌کنم، خبر فرهنگی بهتر از چاپ کتاب هم داریم؟ به نظر من که نداریم. آن هم از یک نویسنده جوان لرستانی. گلونی امروز طی گفت‌و‌گویی که با آیت دولتشاه داشت از ارائه کتاب جدیدش با عنوان ترکش لغزنده خبر داد. این کتاب که توسط نشر چشمه منتشر شده است تا دو هفته دیگر به بازار ارائه خواهد شد.

خبر بعدی از تاسیس تعاونی مشترک پنج استان غربی کشور است که تسنیم نوشت. علی آشتاب، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کار و رفاه اجتماعی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که نقش بسیار مهمی در بیان مسائل و مشکلات دارند و انعکاس این مشکلات می‌تواند حلال مشکلات باشد. تعاونی مشترک ۵ استان غربی کشور جهت فروش محصولات تولیدی استان‌ها در بازار خارجی و داخلی تاسیس می‌شود.

روزنامه‌ی لُرستان/ ۱۲ شهریور

طی خبر دیگری که تسنیم داشت ۳۶۵ طرح اشتغالزایی در خرم‌آباد به بانک‌ها معرفی شد. محمدولی حیدروند مدیر کمیته امداد خرم‌آباد، عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال خرم‌آباد که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: بیش از یک سوم جمعیت تحت پوشش کمیته امداد که ۲۱۰ هزار نفر در قالب ۲۰ هزار خانوار را شامل می‌شوند، در شهرستان خرم‌آباد مستقر هستند. ۳۶۵ طرح بابت اشتغال خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در خرم‌آباد به بانک‌ها معرفی شد.

به نقل از فارس، عصر امروز با حضور استاندار لرستان و برخی مسئولان استانی و شهرستانی پروژه آبرسانی به هشت روستای بخش درب گنبد شهرستان کوهدشت افتتاح شد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان در این مراسم اظهار داشت: در این پروژه پنج حلقه چاه حفر شده است که آب‌دهی آن ۶۰ لیتر بر ثانیه بوده و هشت روستا با جمعیتی بالغ بر ۴۱۰ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

طی خبر دیگری که امروز در فارس منتشر شد نماینده مردم بروجرد در مجلس از وضعیت درمان در بروجرد احساس نارضایتی کرد و گفت: بر این اساس یکی از مطالبات به حق و اصلی شهروندان بروجردی رسیدگی به شرایط نامطلوب درمانی و کیفیت‎بخشی به آن است. وی با اشاره به فرسوده بودن فضاهای فیزیکی مراکز بیمارستانی فعال در بروجرد، بیان کرد: شرایط در این حوزه به گونه‎ای است که دو مرکز بیمارستانی شهید چمران و امام خمینی(ره) قدمتی بالغ بر ۱۰۰ و ۵۰ سال داشته و به منظور ارائه خدمات به بیماران در شرایط نامطلوبی قرار دارند.

روزنامه را با خبری از بازی‌های تیم خیبر خرم‌آباد به پایان می‌برم. به گزارش گلونی روز جمعه ۱۳ شهریور ساعت ۱۶:۴۵ از سری مسابقات لیگ یک کشور تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد مهمان گل گهر سیرجان است.این مسابقه در ورزشگاه اختصاصی گل گهر به قضاوت روح الله شریفی ، محمد راهی و سجاد قنبری برگزار خواهد شد.
در پایان روزنامه امروز برایتان آخر هفته خوبی را آرزو می‌کنم و طبق روال هر پنجشنبه از شما می‌خواهم اگر برای تفریح به طبیعت رفتید، هوای درختان بلوط را داشته باشید.

برای خواندن مطالب دیگر می‌توانید به سایت گلونی مراجعه کنید.

ویدیوهایی درباره این موضوع در آپارات گلونی ببینید.

اپ گلونی امکانی عالی برای این است که ایمن و راحت به سایت پایگاه خبری گلونی متصل شوید. این اپ را در گوشی خودتان نصب کنید و خبرها را بروز ببینید.

در گلونی به محض کلیک بر روی لینک آهنگ یا کلیپ مورد نظرتان به راحتی دانلود خواهد شد.

آلبوم‌ خواننده‌های موسیقی پاپ و سنتی را در گلونی و به صورت قانونی با بهترین کیفیت بشنوید و به راحتی دانلود کنید.

پایگاه خبری گلونی در طول حیات خود تمام تلاش خود را برای رعایت اصول خبری به کار می‌گیرد.

در گلونی «صحت»، «دقت»، «سرعت»، «بی‌طرفی»، « استقلال تحریریه» و «جامعیت» اصول اولیه کار خبری است.

در گلونی اخبار را به سبک دیگری بخوانید.

شما می‌توانید در پایگاه خبری گلونی آهنگ‌های مورد نظر خود را بدون ورود به صفحات دیگر دانلود کنید.

اخلاق و روش‌های حرفه‌ای گلونی:

۱- پاسخگویی بر اساس قانون مطبوعات به مردم و مسئولین

۲- اعتمادسازی خبری با درج خبرهای موثق و صحیح

۳- نقد منصفانه که وظیفه ذاتی رسانه است

۴- توجه به افکارعمومی و حفظ حرمت ها در چارچوب قانون

۵- تقویت میانه روی اعتدال و دوری از افراط و تفریط

۶- احترام به حقوق شهروندی

۷- دست‌رسی آزاد به اطلاعات در چارچوب قانون

۸- منزه دانستن حریم خبر از سیاست و جریان های سیاسی

۹- نگاه بومی گرایانه به اخبار در جهت توسعه کشور

۱۰- ذکر منبع و احترام به مالکیت معنوی

تلفن: ۰۹۰۳۲۷۶۴۱۹۳

پایان پیام

 

شوگارتو خوش

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 4500 ساعت خبر : 8:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=4500
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات