روزنامه‌ی لرستان/ ۱ شهریور

مروری بر خبرهای روز استان که هر روز به طور ویژه در پایگاه خبری گلونی منتشر می‌شود:
روزنامه اولین روز شهریور را با یک خبر خوب از روابط عمومی اداره کل حفاطت محیط زیست لرستان آغاز می‌کنم، طی این خبر رئیس اداره حفاظت محیط زیست کوهدشت از دستگیری یک باند سهره‌گیری در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای برنامه‌های گشت و کنترل و ایجاد انواع گشت‌های یگان حفاظت در سطح شهرستان، در طی ماه گذشته یگان حفاظت این اداره با برنامه ریزهای منسجم و دقیق و به طور شبانه‌روزی در جهت تحقق امر به وظایف محوله و جلوگیری از شکار و صید غیر مجاز در مناطق زیستگاهی و جنگلی در شهرستان، موفق به دستگیر ۴ نفر متخلف زیست محیطی که بر خلاف قوانین و مقررات محیط زیست اقدام به صید و زنده‌گیری پرنده نموده بودند، دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردیدند. به نقل از مهر، مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان لرستان هم از دستگیری شکارچیان غیر مجاز خرگوش در استان لرستان خبر داد. به امید روزی که بالاخره همه ما رفتار صحیح با موجودات زنده اطرافمان را بیاموزیم.

فارس امروز خبری درباره راننده‌های تاکسی در شهرستان بروجرد داشت. مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بروجرد گفت: رشته حرفه‌ای تاکسیرانی برای تحصیل تاکسیرانان این شهرستان تدریس می‌شود. سازمان تاکسیرانی بروجرد با همکاری دانشگاه علمی ـ کاربردی شهرداری در راستای ارتقاء توانایی‏‌های مختلف در میان رانندگان تاکسی اقدام به تسهیل در ورود این رانندگان به دانشگاه و تحصیل در رشته حرفه‏‌ای تاکسیرانی کرده است. چقدر خوب است که کارها به صورت تخصصی انجام شود. قبول دارید؟

حالا خبری بخوانید از روابط عمومی ثبت احوال لرستان. معاون اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال لرستان پس از بازدید از زایشگاه‌های عسلی و تامین اجتماعی شهرستان خرم‌آباد از صدور شناسنامه یک روزه در این بیمارستان‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر داد. آقای شفیعیان همچنان اظهار داشتند که با راه‌اندازی مکانی در زایشگاه‌ها و صدور شناسنامه به صورت روزانه می‌تواند در ثبت به موقع وقایع حیاتی و هم از تردد بیشتر مراجعان به زایشگاه‌ها و ادارات ثبت احوال جلوگیری کرد که قطعا رضایت مراجعین را به همراه خواهد داشت.

تسنیم امروز از به بهره‌برداری رسیدن ۱۲۴ پروژه سازمان جهاد کشاورزی لرستان در هفته دولت نوشت. مهرداد غضنفری، مدیرکل جهاد کشاورزی لرستان اظهار داشت: در هفته دولت ۱۲۴ پروژه سازمان جهاد کشاورزی لرستان به بهره‌برداری می‌رسد که برای راه‌اندازی آن‌ها ۴۷ میلیارد و۷۹۸ میلیون و۴۰۷ هزار تومان هزینه شده است.

برویم سراغ خیبر خرم‌آباد که این روزها با وجود مشکلات زیاد مردانه جنگیده و انصافا خوب هم نتیجه گرفته است. به گزارش گلونی تیم خیبر خرم‌آباد در دومین بازی خود با کسب نتیجه تساوی در برابر تیم ماشین‌سازی تبریز توانست جایگاه صدر جدول را از آن خود کند.

بهترین خبر روزنامه امروز را گذاشتم آخر متن تا روزنامه را با یک حال خوب و لبخند تمام کنید. به گزارش گَلوَنی گردهمایی مردمی جهت آشنایی با کاشت و نگهداری بلوط روز سه‌شنبه مورخ ۳ شهریورماه ساعت ۱۹ در بام خرم‌آباد با حضور پدر بلوط لرستان برگزار می‌شود. انجمن بلوط‌بان، انجمن دوستداران طبیعت، کانون دانشجویی همیاران طبیعت، انجمن آوای اردیبهشت و… در این گردهمایی حضور خواهند داشت. این برنامه جهت آموزش کاشت و نگهداری بلوط به علاقه‌مندان ترتیب داده شده که شرکت برای عموم علاقه‌مندان محیط زیست و دوستداران طبیعت و بلوط و لرستان آزاد است.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 3815 ساعت خبر : 8:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3815
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات