مهرماه مرکز تئا‌تر «صبا» افتتاح می‌شود

مهرماه مرکز تئا‌تر «صبا» افتتاح می‌شود

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از مهر، افتتاح فاز اول مرکز تئا‌تر تجربی «صبا» همزمان با پردیس تئا‌تر تهران در منطقه خاوران به مهرماه موکول شده است.
محمد مهدی خاتمی مدیر روابط عمومی و مشاور هنری شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران درباره افتتاح فاز اول مرکز تئا‌تر تجربی «صبا» که چندی پیش قرار بود برگزار شود ولی به تعویق افتاد گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در تلاش هستیم مرکز تجربی «صبا» را مهرماه افتتاح کنیم. احتمالا با آماده شدن پردیس تئا‌تر تهران (خاوران) این دو مرکز همزمان با هم افتتاح می‌شوند. در حقیقت همه چیز برای افتتاح این دو مرکز آماده است اما به دلیل به تعویق افتادن افتتاح مرکز «صبا» و حاشیه‌هایی که به وجود آمد فعلا منتظریم تا آقای امرودی مشاور شهردار و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران زمان دقیق افتتاح این مجموعه را به ما اعلام کند.

وی ادامه داد: دو سالن بلک باکس مرکز «صبا» آماده بهره برداری هستند و تاکنون کارگردان‌های شناخته شده‌ای برای اجرای عمومی در این مکان درخواستشان را مطرح کرده‌اند. چند روز قبل نیز مرضیه برومند و حمید جبلی به همراه دیگر اعضای «خانه عروسک» از سالن‌های این مرکز بازدید کردند و سالن‌های آماده شده نیز برای اجرا نمایش‌های عروسکی مورد استقبالشان قرار گرفت.

مهرماه مرکز تئا‌تر «صبا» افتتاح می‌شود

مشاور هنری شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران درباره زمان راه اندازی کل مجموعه «صبا» بیان کرد: البته راه اندازی کل مجموعه و سالن اصلی این مرکز هنوز میسر نیست و آماده سازی آن زمان می‌برد. سالن اصلی این مجموعه نیز یک بلک باکس مجهز است که به دلیل داشتن ماشینری بسیار پیشرفته بعد از افتتاح، یکی از بهترین سالن‌های تئا‌تر کشور می‌شود.

خاتمی در پایان درباره واگذاری مدیریت این مرکز توضیح داد: در حال حاضر این مجموعه برای راه اندازی باید تحت اختیار شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران باشد و بعد از آماده سازی این مکان به بهره‌ور تحویل داده می‌شود. فعلا بهره‌ور این مکان مشخص نیست و من نمی‌توانم نظر بدهم اما مطمئنا هر ارگانی مدیریت این مرکز را بر عهده بگیرد به نفع تئا‌تر کار خواهد کرد.

طی اعلام قبلی قرار بود مرکز تئا‌تر تجربی «صبا» دوشنبه ۵ مرداد ۹۴ افتتاح شود که در خبری افتتاح این مرکز منتفی اعلام شد. مرکز تئا‌تر تجربی صبا در خیابان شریعتی، بالا‌تر از خیابان ملک، روبروی مسجد نوریان واقع است.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 4804 ساعت خبر : 12:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=4804
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات