کنسرت خواجه‌امیری در خرم‌آباد

به گزارش پایگاه خبری گلونی کنسرت احسان خواجه‌امیری خواننده مطرح پاپ کشور در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

زمان: پنجشنبه ۱۲ شهریورماه

مکان: نمایشگاه بین‌المللی خرم‌آباد

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

پایان پیام

احسان خواجه‌امیری

احسان خواجه‌امیری (زادهٔ ۷ آبان ۱۳۶۳ در تهران،)خواننده، آهنگ‌ساز و تنظیم‌کننده، موسیقی پاپ ایرانی است.

او فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر است.

احسان خواجه‌امیری در بیمارستان هشترودیان متولد شد. وی فرزند ایرج، خوانندهٔ قدیمی موسیقی سنتی ایران است. او به دلیل بزرگ شدن در خانواده‌ای هنرمند، از ۵ سالگی آموختن موسیقی را شروع کرد. از هفت یا هشت سالگی کم‌کم به کلاس‌های نواختن سنتور و ویولن رفت و پیانو را از خواهرش «الیکا خواجه امیری» یادگرفت. احسان در ۱۲سالگی برای برنامه کودک آهنگسازی کرد.

احسان خواجه‌امیری کار حرفه‌ای خود را با آهنگسازی برای مجموعه مستند که موسیقی بی‌کلام بود آغاز کرد و مطرح‌ترین کارش در آن دوران آهنگسازی آلبومی به نام «خاطرات زندگی» برای پدرش بود. سازهای گوناگون را امتحان می‌کرد و آموزش یک ساز را به پایان نمی‌رساند. احسان فقط می‌خواست آهنگساز شود و ورود خود را به عرصه خوانندگی یک شوخی می‌دانست. او در سن ۱۷ ساگی آلبوم «من و بابا» را روانه بازار کرد که کار مشترک او و پدرش ایرج بود. خود احسان، موفقیت این آلبوم را تا اندازه زیادی مدیون حضور پدر می‌دانست. در ۱۹ سالگی به پیشنهاد قاسم جعفری برای خوانندگی سریال غریبانه انتخاب شد، و ترانه «هر چی آرزوی خوبه …» بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

سال ۸۴ آلبوم «برای اولین بار» را روانه بازار کرد که مورد استقبال قرار گرفت. فروش این آلبوم تا پیش از آلبوم بعدی آن بیش از ۳۰۰,۰۰۰ نسخه بود.

نخستین کنسرت او در سال ۸۴ در کیش برگزار شد، تاکنون کنسرت‌های موفقی در شهرهای مختلف ایران برگزار کرده‌است. کنسرت او در سال ۱۳۸۶ در هفت سانس در تالار وزارت کشور مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت.

کد خبر : 4019 ساعت خبر : 3:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=4019
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات