گلونی

افتتاح پل مازیار خرم‌آباد

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از تسنیم، شهردار خرم‌آباد گفت: پل مازیار شهر خرم‌آباد تا یک ماه آینده و پل جهادگران نیز تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

یحیی عیدی بیرانوند عصر امروز در حاشیه دیدار با امام‌جمعه خرم‌‎آباد، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پل مازیار تا یک ماه آینده و پل جهادگران تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پارک پل شاپوری در خرم‌آباد، افزود: به‌منظور ایجاد عدالت در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر، پارک پل شاپوری با ۳۲ هکتار فضای سبز و دریاچه‌ای با مساحت دو برابر بیشتر از دریاچه شمالی شهر(کیو) در حال ساخت است که این کار برای شهرداری ۵۰ میلیارد تومان هزینه داشته است.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به کسب رتبه برتر شهرداری خرم‌آباد در بحث کمک به گردشگر در نوروز امسال، عنوان کرد: خرم‌آباد، تنها مرکز استانی بود که طرح جامع حمل‌ و نقل نداشت که با هزینه کرد ۴۵۰ میلیون تومان قرار شده که برای اولین بار طرح حمل‌ و نقل جامع برای خرم‎آباد تهیه و اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه آسفالت بسیاری از نقاط شهر به بازسازی نیاز دارد، تصریح کرد: در سال گذشته، ۱۹ هزار تن آسفالت در سطح معابر و خیابان‌های شهر خرم‌آباد ریخته شده که این میزان امسال به ۵۰ هزار تن می‌رسد.

عیدی بیرانوند خاطرنشان کرد: پس از افتتاح مسجد آیت‌الله کمالوند در ورودی شمال شهر، بنا داریم که امسال در ورودی پلدختر نیز به احداث یک مسجد بپردازیم.

وی بیان کرد: از دیگر اقدامات شهرداری خرم‌آباد می‌توان به واگذاری تنظیف برخی از مناطق شهر به بخش خصوصی، تجهیز چند سالن ورزشی در سطح شهر، هماهنگی با امور آب و دادستان، برای آزادسازی حاشیه رودخانه خرم‌آباد و هزینه کرد ۹۰۰ میلیون تومان، برای آزادسازی پارک اسدآبادی که با خرید شش واحد مسکونی در اطراف این پارک انجام‌شده، اشاره کرد.

شهردار خرم‌آباد گفت: راه‌اندازی خط ویژه تاکسی و اتوبوس در برخی از نقاط شهر سبب ایجاد نظم و رضایت خاطر برای مردم و هویت‌بخشی به تاکسیرانی شده است و راه‌اندازی کارخانه کمپوست نیز از دیگر اقدامات شهرداری بوده که زمینه اشتغال، درآمدزایی و استفاده مجدد از زباله‌ها را فراهم آورده است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل