گلونی

بزرگترین تولیدکننده کالای خواب و حمام ایران

به گزارش پایگاه خبری گلونی این روزها تبلیغات نساجی بروجرد در شهر تهران بسیار چشمگیر و قابل توجه است. به همین دلیل گفت‌و‌گویی با مدیر داخلی این شرکت کرده‌ایم. آقای اشرفی درباره این موضوع به خبرنگار گلونی گفت:

«نساجی بروجرد بزرگترین تولیدکننده کالای خواب و حمام در سطح کشور با بیش از یک قرن تجربه است و ۱۲ نماینگی در تهران، دو تا در اصفهان ودو تا هم در استان مازندران دارد و در حال اخذ نمایندگی به سرتاسر کشور هم هستیم. دکوراسیون نمایندگی‌ها مطابق با استانداردها تهیه شده و سعی کرده‌ایم بهترین شرایط را فراهم کنیم.
نیت این مجموعه گسترش فعالیت در کلیه استان‌های ایران است به منظور اشتغال‌زایی و تولید کالای با کیفیت. کارخانه فقط در استان لرستان است و تعداد پرسنل بالای هزار نفر است. نساجی بروجرد کارخانه‌ای است که به همت تمام کسانی که متولی آن هستند توانسته در شرایط بحرانی که برای کارخانه‌های تولیدی وجود داشت بماند و به فعالیت خود حتی بهتر از قبل ادامه دهد. چون در این کار عشق وجود دارد و همیشه کیفیت مد نظر تصمیم گیرندگان است. دلیل این موفقیت هم به عقیده بنده تلاش تمامی همکاران و صاحبان سهام است و چیزی جز این موضوع نمی‌تواند باشد. مدیران نهایت تلاش‌شان را می‌کنند که حتی یک نفر از پرسنل این مجموعه هم کم نشود. در این مجموعه ترسی از شکست وجود ندارد و اعتقادشان بر ایجاد شغل و کمک به اقتصاد کشور است. این‌ها همگی در موفقیت تاثیرگذار هستند. در حال حاضر وضعیت اقتصادی بسیار نامساعد است برای تولیدکنندگان و با وجود این همه برند خارجی قاچاق شرایط سخت‌تر شده است، یا در شرایط تحریم‌ها بسیار اوضاع بدی حاکم بود. اما خدا را شکر نساجی هنوز با موفقیت به فعالیت خود ادامه می‌‌دهد .
در حال حاضر امکان خرید اینترنتی از سایت ما وجود دارد و به دنبال واگذاری نمایندگی هم هستیم. علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند برای گرفتن نمایندگی اقدام کنند و به این مجموعه بپیوندند.»

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل