گلونی

تساوی قرمز و آبی در روز یادبود هادی نوروزی

هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تداوم صدرنشینی استقلال به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، هفته هشتم لیگ برتر در حالی آغاز شد که همه بازی‌ها تحت تاثیر درگذشت هادی نوروزی قرار داشت.در آغاز مسابقات تماشاچیان و بازیکنان به احترام درگذشت این بازیکن تیم پرسپولیس ۱ دقیقه سکوت کردند.

در مشهد استقلال تهران مهمان پدیده بود که در ژایان بازی، دو تیم به تساوی یک – یک رسیدند. گل پدیده را در دقیقه ۲ بازی مهدی خیری از میانه زمنین استقلال و از روی دست‌های مهدی رحمتی به ثمر رساند و در نیمه دوم استقلال توانست روی ارسال خسرو حیدری و گل به خودی مرادوند بازی را به تساوی بکشاند و با کسب یک امتیاز برای یک هفته دیگر رده اول جدول را حفظ کند.

پرسپولیس که امروز بدون کاپیتان خود به دیدار صبای تهران به مربیگری علی دایی آمده بود انچنان که انتظار می‌رفت از حمایت هوادارن خود بهره‌مند نبود.۲۵ تا ۳۰ هزار نفری که به ورزشگاه آزادی آمده بودند از شروع بازی یاد هادی نوروزی را زنده کردند.موزاییک ساخته شده از هادی ۲۴ هم به وسیله تماشاگران به نمایش گذاشته شد. محمد قاضی که سابقه یک فصل حضور در پرسپولیس را دارد در دقیقه ۱۹ اولین گل دیدار را به زیبایی روی سانتری از کنار زمین دروازه تیم امروز سیاه‌پوش تهرانی را باز کرد.

در دقیقه ۲۴ بازی بازیکنان پرسپولیس توپ را به بیرون از زمین زدند تا همراه با تماشاگران یاد هادی نوروزی را گرامی بدارند.

حملات پرسپولیس در نیمه اول، که به علت نداشتن یک بازیکن ششدانگ در وسط زمین بیشتر شامل ارسال‌ از کناره‌های زمین می‌شد نتیجه‌ای نداشت.این تین در نیمه دوم نیز مشابه نیمه اول به بازی مستقیم روی آورد تا سرانحام در دقیقه ۸۵ روی یک کاشته که رامین رضاییان روی دروازه صبا ارسال کرد، مهدی طارمی گل‌زن اول این روزهای پرسپولیس و لیگ برتر با یک ضربه سر قفل دروازه‌ی لک را باز کرد و بازی با همین نتیجه به ژایان رسید.در دقایق پایانی بازی بازیکنان به خشونت روی آورده بودند که دو اخراجی هم در پی داشت. نورمحمدی کاپیتان پرسپولیس و قاسم دهنوی هافبک صبا در یک درگیری از کوره در رفتند و به فحاشی به یکدیگر پرداختند که از دید داور پنهان نماند و هر دو بازیکن را اخراج کرد. پرسپولیس با این یک امتیاز هیچ تغییری در وضعیت خود در جدول نداد و کماکان در مکان دوازدهم باقی ماند.

نتایج دیگر دیدارهای هفته هشتم :

استقلال خوزستان ۰ – ۰ ملوان بندر انزلی

سایپا البرز ۰ – ۱ ذوب آهن اصفهان

راه‌آهن تهران ۵ – ۰ استقلال اهواز

گسترش فولاد ۱ – ۱ نفت تهران

سپاهان اصفهان ۱ – ۱ سیاه‌جامگان مشهد

فولاد خوزستان ۱ – ۲ تراکتورسازی تبریز

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل