گلونی

درباره خلق و خوی ما ایرانیان

 موسسه فرهنگی هنری آپ‌آرت‌مان در ادامه سلسله نشست‌های تاریخی خود این بار خلق و خوی ایرانیان را تحلیل و بررسی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی،  موسسه آپ‌آرت‌مان در این نشست که روز چهارشنبه ۲۲ مهر برگزار می‌شود، مقصود فراستخواه و فاطمه صادقی به زمینه‌کاوی تاریخی و اجتماعی ایرانیان خواهند پرداخت.

مقصود فراستخواه تا کنون تالیفات بسیاری در حوزه جامعه‌شناسی ایران دارد. این جامعه‌شناس عضو هیئت علمی مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی و تحصیلات دانشگاهی او در رشته‌های فلسفه، الهیات و برنامه‌ریزی توسعه آموزش عالی بوده است. او پیش از این کتابی تحت عنوان «ما ایرانیان» را به رشته تحریر درآورده. در این کتاب خلقیات ایرانیان، ضعف‌ها و راه‌حل‌های رفع آن با نگاهی علمی مورد واکاوی و مطالعه قرار گرفته است .فراستخواه که  هم‌اکنون در دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، علامه طباطبایی و آزاد اسلامی تدریس می‌کند، در این نشست به همراه فاطمه صادقی، محقق و مدرس جامعه شناسی، خلق و خوی مردم ایران را در گذر از تاریخ زیر ذره‌بین قرار می‌دهد.

این نشست تاریخی روز چهارشنبه ۲۲ مهر ساعت ۱۸  در موسسه آپ‌آرت‌مان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به حوزه تاریخ معاصر می‌توانند جهت حضور در این نشست و رزرو صندلی با شماره تلفن ۸۸۸۶۰۴۳۹  تماس حاصل کنند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل