گلونی

عزاداری «هیأت عشاق‌العباس (ع)‌» برای محرم

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از یافته، مؤسس«هیأت عشاق‌العباس (ع)‌» لرستانی‌های مقیم تهران اظهار داشت: این هیات از اول محرم به مدت ۱۳ شب میزیان عزاداران حسینی و دوست‌داران سالار شهیدان اباعبدالله الحسین است.
حاج «حسین سلوک‌»  در مورد فعالیت‌های این هیات بیان داشت: سال ۱۳۹۰ هیأت عشاق العباس‌(ع) لرستانی‌های مقیم مرکز را با همکاری جمعی از هم استانی‌های محب اهل‌بیت مقیم تهران تأسیس کردیم و اگر خدا توفیق دهد امسال برای پنجمین سال متوالی میزبان لرستانی‎های مقیم مرکز خواهیم بود.
وی افزود: امسال برنامه‌های متنوع برای عزاداران تدارک دیده شده و «علی جهان‌آرا»، «حسین سهرابی»و «سید علی موسوی» به‌عنوان مداحان لر، حجت‌الاسلام «عبدالله فاطمی‌خرم‌آبادی»، حجت‌الاسلام «سید محمد غروی» و حجت‌الاسلام «علی سرلک» به‌عنوان سخن‌ران حضور دارند.
موسس «هیأت عشاق‌العباس (ع)‌» بیان داشت: امسال در جمع مداحان «غلام کویتی‌پور» یادگار دفاع مقدس حضور خواهد داشت و «ناصر مالکی» نیز مداحی را به زبان فارسی انجام خواهد داد.
سلوک با بیان اینکه در روز عاشور مراسم «گِل‌مالی‌» با شکوه تمام انجام می‌گیرد افزود: در خلال برنامه‌های ذکر شده، میزبان مداحان و عزاداران شهرها و استان‌های هم‌جوار نیز خواهیم بود و آخرین اخبار و برنامه‌های عزاداری نیز در سایت هیأت عشاق‌العباس (ع) لرستانی‌های مقیم مرکز با نشانی oshagholabas.com به اطلاع عموم خواهد رسید.
لازم به ذکر است مناسک عزاداری ایام محرم امسال توسط لرهای مقیم مرکز از یکم (پنج‌شنبه‌شب- ۲۳ مهرماه) تا سیزدهم محرم از ساعت ۲۰ تا ۲۳ در تهران، بزرگ‌راه شهید ستاری، بلوار فردوس غربی، خیابان ورزی شمالی، کوچه چهارم شرقی برگزار می‌گردد‌.
پایان پیام

 

خروج از نسخه موبایل