آثار هنرمندان خرم‌آبادی در آلمان

آثار هنرمندان خرم‌آبادی در آلمان

به گزارش پایگاه خبری گلونی نمایشگاهی در در شهر برمن آلمان در گالری BIK Gallery 149 از آثار هنرمندان ایرانی با همکاری موسسه آرتا برگزار شده است.آثار ارائه شده در زمینه هنر محیطی، پرفورمنس، عکس ، ویدئو آرت است.

در این نمایشگاه آثاری از تارا گودرزی، زهرا جعفرپور، پروین مراحمی، نوشین نفیسی، راحله زمردی‌نیا و شهرناز زرکش وجود دارد.
شش ویدئو از شش هنرمند در این گالری ارائه شد و از هر هنرمند در حیطه کاری خودشان تعدادی عکس بر روی دیوار گالری نصب شده است.
اغلب آثار با طبیعت در ارتباط است و همچنین هنرمندان مربوط به این نمایشگاه در چند نقطه مختلف از دنیا قرار گرفته‌اند. نام نمایشگاه از سوی مجری برنامه «درگستره» انتخاب شده است.

لازم به توضیح است که خانم الکه پریس اجراکننده برنامه نمایشگاه، سال گذشته میهمان موسسه آرتا بودند و این نمایشگاه با معرفی چند تن از هنرمندان ایرانی از سوی خانم تارا گودرزی به ایشان، شکل گرفته است.
تصاویری از این نمایشگاه را ببینید:

آلمان

نخستین حضور جامعهٔ انسانی در سرزمین امروزی آلمان به حدود ۱۳۰٬۰۰۰ تا ۲۳۰٬۰۰۰ سال پیش و انسان‌های نئاندرتال بازمی‌گردد. رمی‌ها نخستین گروه از انسان‌های متمدن بودند، که در آلمان ساکن شدند. تا سال ۸۰۰ میلادی آلمان حکومت مقتدری نداشت و مورد تاخت و تاز همسایه‌ها بود. در این سال شارلمانی توانست کشورهای رم را متحد کند، اما این اتحاد کوتاه مدت بود. از سرزمین‌های زیر فرمان او سه پادشاهی شکل گرفت، که یکی از آن‌ها به آلمان امروزی انجامید. نخستین پادشاه آلمانی‌زبان در این سرزمین، لودویگ شاه آلمانی بود. دیگر کشورها از آن پس، مردم این سرزمین را با زبان آلمانی می‌شناختند. پس از این دوره حکومت به امپراتوری مقدس روم رسید، این دوره که بیش‌تر سده‌های میانه را در بر می‌گیرد، با قدرت گرفتن کلیسای کاتولیک همراه بود. ظهور کلیسای پروتستان و مارتین لوتر را می‌توان از رویدادهای مهم آن زمان برشمرد.

پایان پیام

 

کد خبر : 6807 ساعت خبر : 4:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=6807
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات