اکرم محمدی در رادیو تهران

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از مهر، تهیه کننده برنامه «آفتابگردان» از حضور اکرم محمدی در نقش مامان پری در این برنامه گفت و بیان کرد که این کار ویژه کودکان دبستانی ساخته شده است.
ساناز باقری تهیه کننده برنامه «آفتابگردان» درباره این اثر که ویژه دانش آموزان ابتدایی مدارس تدارک دیده شده است، گفت: برنامه کودک «آفتابگردان» در جدول پخش جدید رادیو تهران با محوریت کودکانی که در سرویس مدارس هستند، طراحی شده است و با بخش‌های شادِ کودکانه از ساعت ۶: ۴۵ در قالب نمایش و ترانه‌های کودکانه روی آنتن می‌رود.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این ویژه برنامه افزود: اکرم محمدی هنرمند سینما و تلویزیون و آرمان غفاریان از بازیگران این برنامه هستند که در آیتم «دانستنی‌ها» یک بخش نمایشی را اجرا می‌کنند. محمدی در این آیتم نقش مامان پری و غفاریان نقش هوشمند برنده را دارد، هوشمند برنده پسری است که در عین هوشمندی و تیزهوشی خنگ است.

باقری با اشاره به بخش‌ها و آیتم‌های مختلف این برنامه که ویژه کودکان دبستانی ساخته شده و با همکاری خود آن‌ها تولید می‌شود، عنوان کرد: «زنگ شاهنامه» از دیگر آیتم‌های این برنامه است که قرار است در آن شاهنامه فردوسی از زبان پردیس باقری یک بازیگر کودک بازخوانی شود. از آنجایی که این برنامه برای کودکان است، قصه‌های شاهنامه هم از زبان هم سن و سالان خودشان و به زبان ساده و قابل فهم روایت خواهد شد.

تهیه کننده برنامه «آفتابگردان» به بخش موسیقی برنامه اشاره و بیان کرد: «زنگ موسیقی» از بخش‌های شاد «آفتابگردان» است که باز هم کودکان اجرای آن را بر عهده دارند. نوازندگی، خوانندگی، شعر و ترانه‌های کودکانه در این بخش گنجانده است. همچنین در بخشی از برنامه گزارش‌های مهدی اسماعیلی از مدارس در بخشی به نام «زنگ تفریح» روی آنتن می‌رود و در آن با دانش آموزان گفتگو می‌شود.

وی در پایان اعلام کرد: بخش صبحانه، تغذیه سالم، ورزش و مشاهیر از دیگر بخش‌های برنامه تازه متولد شده «آفتابگردان» است که به نویسندگی مرجان مروستی و معصومه پاکروان از شبکه رادیویی تهران پخش می‌شود. این برنامه با هدف تفریح و سرگرمی و البته آموزش‌های ویژه کودکان طراحی شده است.

ویژه برنامه «آفتابگردان» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهری رادیو تهران است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶: ۴۵ صبح روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود و از موج اف‌ام ردیف ۹۴ مگاهرتز قابل دریافت است.

پایان پیام

کد خبر : 6057 ساعت خبر : 1:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=6057
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات