تعطیلی پنج روزه سینماها

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش توضیح داد: طبق جدولی که از سوی وزارت ارشاد اعلام شده است، تمام سینماهای سراسر کشور از روز پنج شنبه ۳۰ مهر ساعت ۱۷ تعطیل می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی،این تعطیلی روزهای جمعه و شنبه اول و دوم آبان‌ماه (همزمان با تاسوعا و عاشورا) ادامه دارد.

فرجی اضافه کرد: طبق جدول اعلام شده، سینماها می‌توانند روز یکشنبه سوم آبان‌ماه فعالیت خود را از سر بگیرند و تمام ساعات این روز را باز باشند اما در هر حال روز دوشنبه چهارم آبان‌ماه به دلیل شهادت امام سجاد (ع) دوباره سینماها تعطیل خواهند بود و شاید بعضی از سینمادارها ترجیح بدهند روز یکشنبه را هم تعطیل باشند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: فعالیت سینماها از روز سه‌شنبه پنج آبان‌ماه از سر گرفته می‌شود که طبق آخرین مصوبه شورای صنفی نمایش در این روز، پنج فیلم جدید شامل فیلم‌های «پدر آن دیگری» در گروه استقلال،‌ «ماهی سیاه کوچولو» در گروه ماندانا، «ارغوان» به سرگروهی سینما کورش ،«عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» در گروه اریکه ایرانیان و «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» در گروه آزاد اکران می‌شوند.

معرفی فیلم پدر آن دیگری

پدر آن دیگری فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی یدالله صمدی و نویسندگی یدالله صمدی و حسین مهکام محصول سال ۱۳۹۳ است. فیلمنامه این فیلم، اقتباسی از داستانی به همین نام نوشته پرینوش صنیعی است.

این فیلم در ۵ آبان ۱۳۹۴ در سینماهای ایران اکران شده‌است.

این فیلم داستان یک کودک است که با وجود رسیدن به ۶ سالگی هنوز حرف نمی‌زند و همه او را مسخره می‌کنند و در خانواده و اطرافیان به غیر از مادر کسی از او حمایت نمی‌کند و بیشتر به پسر بزرگتر توجه دارند. تا اینکه پسر بچه از دست آنها فرار کرده و یک زن و مرد سالخورده او را پیدا کرده و به خانه می‌برند و رفتار آنها در روحیه پسر تأثیر می‌گذارد، اما پس از بازگشت به خانه همان رفتارها از طرف پدر و مادر دیده می‌شود تا اینکه مادربزرگ به خانه می‌آید و به اصطلاح کلید رابطه با او را پیدا می‌کند.

پایان پیام

 

کد خبر : 6613 ساعت خبر : 2:25 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=6613
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات