حمایت مرادخانی از ایرج راد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن حمایت از مدیرعامل خانه تئا‌تر، مسائل به وجود آمده در این مجموعه را درون سیستمی دانست.
علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به اینکه بالاخره چه زمانی مدیر مرکز موسیقی انتخاب خواهد شد، به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: موسیقی از حوزه‌هایی است که در انتخاب مدیر این حوزه باید دقت شود. ما در این مدت از فعالیت طالبی سرپرست کنونی دفتر موسیقی راضی هستیم، اما هنوز به جمع‌بندی برای مدیران مجموعه نرسیدیم. وی ادامه داد: کاندید‌اهایی را در ذهن داریم اما آن چیزی که برای ما مهم است انتخاب مدیری است که بتواند با اهالی موسیقی ارتباط خوب برقرار کند و نظرات حوزه‌های مختلف حاکمیتی را به خوبی به آنها منتقل کند و طوری تعامل داشته باشد تا با کمک یکدیگر کارهای حوزه موسیقی را به سرانجام برسانند. مرادخانی در خصوص مسائل پیش آمده در خانه تئا‌تر بیان کرد: به طور کل چه خانه موسیقی و چه خانه تئا‌تر مجموعه‌هایی هستند که فضاهای موجود خود را ساماندهی می‌کنند و اما موضوع صنفی بودن یا نبودن آن‌ها جزو مسائلی است که باید به لحاظ حقوقی کار شود. وی افزود: مباحثی در خانه تئا‌تر به وجود آمده که درون سیستمی است و من خودم روز گذشته با ایرج راد صحبت کردم و ایشان گفتند ما با رسانه‌ها گفت‌وگو می‌کنیم و مسائل را مطرح خواهیم کرد.
مرادخانی گفت: این موضوعات طبیعی است که توسط خودشان ایجاد شده و البته بیان نظرات در درون خودشان امر مبارکی است. ما هم به عنوان دولت اگر بتوانیم کمکی کنیم در خدمت دوستان خواهیم بود.
وی از عملکرد خانه تئا‌تر دفاع کرد و گفت: خانه تئا‌تر زحمت بسیاری کشیده و در این دو سال بیشترین کاری که در این مدت پیگیری کردم بیمه هنرمندان بوده و البته ایرج راد و خانه تئا‌تر هم در این زمینه تلاش‌های بسیاری کردند.
مرادخانی در خصوص آخرین وضعیت تئا‌تر شهر اظهار داشت: به ما قول دادند تا جشنواره فجر تئا‌تر شهر را آماده کنند. شما هم پیگیری کنید و ما هم پیگیری می‌کنیم.
وی ادامه داد: معاون هنری بهره‌بردار پروژه‌ تئا‌تر شهر است و مباحث و زیرساخت‌ها در این مجموعه باید آماده شود و ما هر روز در حال رایزنی هستیم تا امکانات را فراهم کنیم.
مرادخانی با اشاره به ساختمان‌های فرسوده چون تئا‌تر شهر و تالار وحدت بیان کرد: ساختمان‌هایی مثل تالار وحدت از داخل بسیار فرسوده شدند البته تئا‌تر شهر نیز همین مشکل را دارد و سعی می‌کنیم اینگونه مکان‌ها را به استاندارد‌های لازم برسانیم.
وی در پاسخ به دو شغله بودنش گفت: من قبل از اینکه به معاونت هنری بیایم از دیوان محاسبات استعلام کردم، آن‌ها گفتند آن کار شغل محسوب نمی‌شود، به هر حال اگر اعلام کنند اون کار شغل محسوب می‌شود، آن زمان من یکی را انتخاب خواهم کرد.

پایان پیام

کد خبر : 6276 ساعت خبر : 11:05 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=6276
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات