درخواست برای پخش زنده بازی‌های خیبر

درخواست برای پخش زنده بازی‌های خیبر

شهروندان خرم‌آبادی از صدا و سیما درخواست کردند بازی‌های خیبر خرم‌آباد را از طریق شبکه افلاک به صورت زنده پخش کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد پس از انجام دو بازی خارج از خانه، روز دوشنبه میزبان تیم آلومینیوم اراک است.

از آغاز فصل باشگاه خیبر و طرفداران پرشمار آن برای پخش بازی‌های این تیم از شبکه افلاک تلاش فراوانی کردند ولی صدا وسیما در قبال پخش زنده این مسابقات طلب حق پخش می‌کند.

ناگفته پیداست تیمی که برای تهیه امکانات اولیه بازیکنان خود مانند لباس و لوازم تمرین با مشکل مواجه است و بازیکنان این تیم از ابتدای فصل تا کنون حقوقی دریافت نکرده‌اند نمی‌تواند حق پخش مورد درخواست صدا و سیما را پرداخت کند. از عملی شدن قول‌ها و وعده‌های داده شده از طرف مدیران رده بالای استانی هم فعلا خبری نیست پس در این میان این طرفداران خیبر هستند که در استان و لرستانی‌های سراسر کشور از دیدن بازی‌های تیم نماینده استان خود محروم می‌مانند.

پخش زنده مسابقات علاوه بر اینکه خق تیم میزبان است، برای تیم مهمان هم بسیار اهمیت دارد و طرفداران این تیم هم مشتاق دیدن بازی تیم مورد علاقه خود هستند.

اکنون که خیبر از دو بازی با حضور تماشاگران محروم است، این مسئله خود را بیشتر نمایان کرده است. روز شنبه باشگاه خیبر در نامه‌ای به صدا و سیما در خواست پخش زنده بازی روز دوشنبه را دوباره مطرح کرد. هواداران هم بیکار ننشستند و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی سعی کردند صدای خود را به گوش مسئولان شبکه افلاک برسانند. سمت و سوی درخواست‌ها بیشتر به طرف مهندس بازوند استاندار فونبال دوست لرستان است تا بتواند از اختیارات خود در جهت رفع این مشکل استفاده کند.

پایان پیام

کد خبر : 5525 ساعت خبر : 0:50 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=5525
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات