توزیع انیمیشن رستم و سهراب در شبکه نمایش خانگی

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از مهر، انیمیشن سینمایی « رستم و سهراب » با تیراژ ۲۰۰ هزار نسخه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

داریوش دالوند تهیه کننده انیمیشن سینمایی «رستم و سهراب» در توضیح جزئیات توزیع این فیلم در شبکه نمایش خانگی گفت: انیمیشن سینمایی «رستم و سهراب» که پیش از این در سینماهای کشور اکران شده بود با تیراژ ۲۰۰ هزار نسخه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال خوبی که از انیمیشن سینمایی در هنگام اکرانش شد، تصمیم گرفتیم این فیلم را در مرحله نخست با تیراژ بالا پخش کنیم و فکر می کنم تیراژ ۲۰۰ هزار نسخه در نوع خود رکورد به شمار می‌آید و در صورت استقبال از این فیلم، برای دومین بار «رستم و سهراب» را بازنشر می‌کنیم.

دالوند در پایان با اشاره به این مطلب که انیمیشن «رستم و سهراب» در تهران و شهرستان پخش شده است، گفت: این فیلم را صبح امروز در ۴ هزار سوپر مارکت در نقاط مختلف تهران پخش کردیم البته نسخه نمایش خانگی این فیلم را برای پخش به شهرستان ها نیز ارسال کرده‌ایم.

قیمت چهارهزار تومانی و تیراژ ۲۰۰ هزار نسخه

انیمیشن سینمایی «رستم و سهراب» به تهیه کنندگی داریوش دالوند و کارگردانی کیانوش الوند با تیراژ ۲۰۰ هزار نسخه و با قیمت چهار هزارتومان منتشر شده است.

این تهیه کننده سینما افزود: بیشترین آمار فروش متعلق به شهرهای بزرگ به ویژه تهران بود اما در برخی مراکز استان ها هنوز به آمار فروش مورد نظر نرسیده ایم.

دالوند در پایان گفت: شنیده ام که نسخه کپی غیرمجاز این فیلم با قیمت پایین در بازار تکثیر شده که گرچه از فعل کپی غیرمجاز بسیار ناراحتم ولی با خودم فکر کردم ممکن است با کپی غیرمجاز از انیمیشن «رستم و سهراب» که قیمت پایین‌تری دارد کودکان و نوجوانان کم بضاعت نیز بتوانند این فیلم را ببینند و با قصه های شاهنامه آشنا شوند.

پایان پیام

 

کد خبر : 6259 ساعت خبر : 9:19 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=6259
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات