محمد خاکپور: برای باج خواهی استعفا نکردم

به گزارش پایگاه خبری گلونی، محمد خاکپور گفت: از مردم عذرخواهی می‌کنم که کام آنها را تلخ کردم و شیرینی قهرمانی را کم کردم. در ماه محرم هستیم و امام حسین (ع) برای نان و آب نجنگید بلکه برای عزت اسلام بود. خیلی‌ها قبل از صحبت‌های من قضاوت کردند دنبال باج ‌خواهی نبودم و بلکه دنبال عزت به مربی ایران بودم.
وی ادامه داد: اگر من استعفا کردم بحث مالی، باج‌ خواهی یا امکانات نبود و دلایل دیگری داشت. بحث اصلی امروز من با رییس فدراسیون احترام و عزت مربی ایرانی بود و اینکه عزت و احترام مربی ایرانی تحت هر شرایطی حفظ شود. در این مورد صحبت‌های لازم را به کفاشیان گفتم و تمام نظراتم را اعلام کردم.
خاکپور افزود: بارها تقاضا داشتم که قراردادها باید دو طرفه باشد. اینکه قرارداد در فدراسیون نوشته شود و برای ما ارسال شود حرفه ای نسیت. یکی از بندها این بود که پس از اتمام قرارداد به هر نوعی مربی اظهار نظر منفی در مورد کادرفنی و ارکان فدراسیون داشته باشد دو برابر مبلغ قرارداد را بازپرداخت کند. رئیس فدراسیون نسبت به وجود این بند ابراز بی اطلاعی و تاسف کرد و  تاکید کرد که حتما این بند اصلاح خواهد شد. این را هم بگویم که قرارداد از سوی فدراسیون امضا نشده بود و خام بود. در واقع پیش ‌نویس‌ را قبل از سفر به هلند ارسال کردند. به هر حال این مسائل حل شد و کفاشیان با ۹۰ درصد صحبت‌هایم موافق بود.
وی ادامه داد: هدف همه ما صعود تیم امید به المپیک است و من به چیزی غیر از این فکر نمی‌کنم. ضمن اینکه باید تاکید کنم خودم را در زندگی با هیچ کس مقایسه نکرده‌ام. هر فردی شخصیت خاص خودش را دارد. من در این فوتبال کارنامه و تجربه خاصی نداشتم، شاید بقیه از نظر کارنامه فوتبالی از من بهتر هستند اما در حال حاضر من به عنوان سرمربی تیم امید مشغول به کار بوده و نهایت تلاشم را تا این تیم راهی المپیک شود.
خاکپور همچنین تاکید کرد: هیچ وقت امکانات تیم امید را با بزرگسالان مقایسه نکرده ام و دنبال زیاده‌خواهی نبوده و نیستم و نگفته‌ام امکاناتی که به دیگر مربیان داده‌اند باید به من هم داده شود. من به خودم اجازه نمی‌دهم که خود را با دیگران مقایسه کنم، حد خود را می‌دانم و دنبال آن چیزی هستم که حق‌ مان است اما در این موضوع به دنبال عزت مربی ایرانی بودم.
وی گفت: خواهش می‌کنم قبل از اینکه کسی را محاکمه کنید او را اعدام نکنید. در این چند روز قضاوت‌های گوناگونی شد، انتقاد منطقی را می‌پذیرم اما اگر می خواهیم کسی را قضاوت کنیم بگذاریم صحبت کند. از زمانی که کاشانی مسئولیت قبول کرده توجه بسیاری به تیم امید شده است. اردوهای بسیار خوب و بازی‌های دوستانه خوبی داشتیم اما این را فراموش نکنید هر تیم فوتبالی لازمه ادامه حیاتش لباس و زمین و توپ است. باید تیم های پایه قوی داشته باشیم. امیدوارم حداقل بتوانم گامی برداشته باشم و نگاه بیشتری وجود داشته باشد.
سرمربی تیم ملی امید در مورد اینکه جلسه با کی روش چه زمانی برگزار می شود، گفت: زمانش را نمی دانم اما همیشه گفتم حاضرم از مشورت همه استفاده کنم هر جلسه‌ ای که به فوتبال ما کمک کند با آغوش باز استقبال می‌کنم.
وی در پایان بیان کرد: قرار شده مفاد را بررسی کنند و به محض اصلاح کار انجام شود. رییس فدارسیون قول داد در مورد کادرفنی در ۴۸ ساعت آینده قرارداد تنظیم شود و به آنها داده شود چراکه زمانی باقی نمانده و ۱۵ آبانماه اردویی در امارات خواهیم داشت و دو بازی دوستانه مقابل عراق و استرالیا برگزار می‌کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 6714 ساعت خبر : 2:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=6714
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات