مسابقه‌ی اینستاگرامی نشر چشمه

مسابقه‌ی اینستاگرامی نشر چشمه

به گزارش پایگاه خبری گلونی نشرچشمه مسابقه‌ی اینستاگرامی برگزار می‌کند.
دوستان و علاقه‌مندان می‌توانند در این مسابقه‌ی اینستاگرامی فقط و فقط با عکاسی از کتاب‌های کودک و نوجوان نشر ونوشه (زیر مجموعه‌ی نشرچشمه) شرکت کنند.

شرایط شرکت در مسابقه به شرح زیر است:

تنها روش شرکت در این مسابقه ارسال عکس‌ها از طریق دایرکت اینستاگرام است. دوستانی که از طریق ایمیل یا پیغام خصوصی در توییتر، فیسبوک و دیگر صفحات اجتماعی این نشر عکس ارسال کنند در مسابقه شرکت داده نمی‌شوند.
هیچ محدودیت سنی در ارسال عکس‌ها وجود ندارد. دوستان سه تا صد ساله می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.
هیچ محدودیتی در ارسال تعداد عکس‌ها وجود ندارد.
هیچ محدودیتی در عکاسی از کتاب‌های نشر ونوشه وجود ندارد. شرکت‌کنندگان می‌توانند با عکاسی از قدیمی‌ترین کتاب‌های این نشر هم در مسابقه شرکت کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر دوربین‌ گوشی همراه، از دوربین دیجیتال خود برای عکاسی استفاده کنند.

مسابقه‌ی اینستاگرامی نشر چشمه

دوستانی که پیش از این از کتاب‌های نشر ونوشه عکاسی کرده‌اند و برای صفحه‌ی اینستاگرام نشرچشمه یا صفحات اینستاگرامی دیگر ارسال کرده‌اند نیز می‌توانند یک بار دیگر با همان عکس‌ها در این مسابقه شرکت کنند.
عکس‌های ارسالی حتما باید همراه با یک یا چند بخش گزیده از کتاب یا معرفی کوتاهی همراه باشد. عکس‌هایی که بدون گزیده یا معرفی ارسال شوند در مسابقه شرکت داده نمی‌شوند و عکس‌ها در صفحه‌ی اینستاگرام این نشر منتشر نخواهند شد.
نشرچشمه یک امتیاز ویژه برای شرکت‌کنندگانی در نظر گرفته است که از کتاب‌های «دریای هیولاها»، «با کفش‌های دیگران راه برو» و «مادرجون! چرا اسمم یادت رفته؟»، «بخشنده»، «در جست و جوی آبی‌ها» و «نامادری من» عکس و بخش‌های گزیده ارسال کنند.
برندگان این مسابقه بر اساس تعداد لایک‌ها، کیفیت و خلاقیت عکس‌ها برگزیده خواهند شد.
جایزه‌ی نفر اول ۱۵۰ هزار تومان، نفر دوم ۱۰۰ هزار تومان و نفر سوم ۵۰ هزار تومان بن خرید از کتاب‌های نشرچشمه است. یک بن ۷۰ هزار تومانی هم به خلاقانه‌ترین عکس از کتاب‌های نشر ونوشه تعلق می‌گیرد.
مهلت ارسال عکس‌ها به صفحه‌ی اینستاگرام نشرچشمه تا پایان مهرماه ۹۴ است.
نشانی اینستاگرام نشرچشمه @cheshmeh.ir

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 5541 ساعت خبر : 7:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=5541
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات