نساجی بروجرد تهران را قرق کرد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این روزها در هر جای تهران که چشم بگردانی نام بروجرد را می‌بینی. تبلیغات میدانی و گسترده نساجی بروجرد جای جای شهر را پر کرده است. بعد از افتتاح فروشگاه این شرکت در چهارراه پارک‌وی حالا نوبت به تبلیغات گسترده این شرکت است. این روزها بروجرد آبروی صعنت لرستان در تهران است. اما تاریخچه نساجی بروجرد چیست؟ در سایت این شرکت آمده است:

«شرکت کارخانجات نساجی بروجرد در سال ۱۳۶۲ در زمین به مساحت ۵۰ هکتار و با سرمایه‌گذاری حدود ۱۵ میلیارد ریال در جنوب شرقی شهر بروجرد در استان لرستان بنا نهاده شد. این پروژه دارای ۱۲۴ هزار متر مربع زیربنا شامل ۵ کارخانه در یک مجموعه است. مجموع تولید کارخانه‌ها در سال حدود ۲۰ میلیون متر انواع پارچه‌های لباسی، پیراهنی، ملحفه‌ای، پرده‌ای و رومبلی است. نساجی بروجرد حدود ۱۰۰۰ نفر پرسنل دارد و با تجربه با استفاده از بهترین مواد اولیه و مدرترین ماشین آلات و تجهیزات آزمایشگاهی جهت تامین نیاز کشور تلاش می‌کند.»

کارخانجات نساجی بروجرد یک شرکت بزرگ تولید پارچه در شهرستان بروجرد است. این شرکت مجموعه ای از چند کارخانه مجاور و مرتبط با هم است که خطوط مختلف فرآوری، آماده سازی، تولید پارچه و رنگ آمیزی آن را انجام می دهند. کارخانه نساجی بروجرد در جنوب شرقی شهر بروجرد در ابتدای جاده کمربندی این شهر قرار دارد. نساجی بروجرد در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار و در ۱۲۴ هزار متر مربع مساحت بنا در سال ۱۳۶۲ با سرمایه ای بالغ بر پانزده میلیارد ریال تأسیس شد.

این شرکت بالغ بر ۱۲۰۰ نفر پرسنل دارد و دفتر مرکزی آن در در خیابان جردن تهران واقع شده‌است.کارخانجات نساجی بروجرد یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پارچه در ایران می‌باشد که سالهاست به لیست شرکت‌های بازار بورس ملحق گردید.دکتر محمد رافع بروجردی یکی از بزرگترین سهام داران این شرکت در بازار بورس ایران است.نساجی بروجرد دارای نمایندگی در ده استان ایران هست. و یکی از بزرگترین و قدیمی ترین کارخانجات نساجی در ایران است.

در همین رابطه با مدیر داخلی این شرکت گفت‌وگویی کرده‌ایم که به‌زودی در پایگاه خبری گلونی خواهید خواند.

پایان پیام

 

کد خبر : 6023 ساعت خبر : 10:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=6023
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات