چند متر مکعب عشق در راه بلژیک

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از مهر، فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی برای رقابت جهت دریافت ۲ جایزه اصلی جشنواره «فیلم گنت»، به بلژیک می‌رود.
«چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی، پس از موفقیت در هفدهمین جشن خانه سینما با دریافت ۸ تندیس، برای جدید‌ترین حضور بین الملی خود به چهل و دومین دوره جشنواره بین المللی «فیلم گنت» در کشور بلژیک می‌رود و با فیلم‌هایی از دیگر کشورهای جهان برای دریافت جایزه اصلی این فستیوال رقابت می‌کنند.

جمشید محمودی کارگردان فیلم پس از حضور این اثر سینمایی در جشنواره بین الملی فیلم «راه ابریشم» کشور چین، برای حضور در بخش اصلی جشنواره به کشور بلژیک می‌رود. این جشنواره از جمله جشنواره‌های معتبر در اروپا به شمار می‌رود که علاوه بر جایزه بهترین فیلم، جایزه بهترین موسیقی فیلم را هم اهدا می‌کند.

«چند متر مکعب عشق» در روزهای ۲۷ و ۲۹ مهرماه در جشنواره «فیلم گنت» نمایش داده می‌شود.

چهل و دومین دوره جشنواره «فیلم گنت» از تاریخ ۲۱ مهرماه لغایت ۲ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

خلاصه فیلم

عبدالسلام (نادر فلاح) که یک مهاجر افغان است، به همراه دخترش مرونا (حسیبا ابراهیمی) در یک کارگاه مشغول کار و زندگی است. عشقی در راه است عشق صابر (ساعد سهیلی) به مرونا، بعد از مدتی که مرونا قصد رفتن از ایران را دارد صابر بالاخره موضوع را با عبدالسلام در میان می‌گذارد و با مخالفت شدید او مواجه می‌شود در پایان زمانی که صابر و مرونا در کانتینر کهنه همیشه گی قرار گذاشتند تا چاره‌ای پیدا کنند ناگهان متوجه می‌شوند که کانتینر در حال پرس شدن است.

پایان پیام

 

کد خبر : 6323 ساعت خبر : 4:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=6323
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات