«کاربنی‌ها» در برج آزادی

«کاربنی‌ها» در برج آزادی

به گزارش پایگاه خبری گلونی، « کاربنی‌ها» جمعه ۱۰ مهرماه با دو اجرا «زبان از یاد رفته » را بار دیگر به برج آزادی می‌برند.

۰۲-۰۱-۰۱-۰۱
به نقل از روابط عمومی گروه موسیقی کاربن دومین شب کنسرت این گروه که قرار بود جمعه ۳ مهر ماه در برج آزادی برگزار شود به خاطر احترام به کشته‌شدن تعدادی از حاجیان خانه خدا در منا لغو و به ۱۰ مهرماه موکول شد. نخستین شب اجرای کنسرت «زبان از یاد رفته» گروه کاربن ساعت ۲۱ پنج‌شنبه ۲ مهرماه در برج آزادی با استقبال خوب مخاطبان برگزار شد. اعضای گروه کاربن فرشاد فزونی، سیاوش امامی، فرشاد رضایی و آیدین رادکیا در این کنسرت قطعاتی از آلبوم زبان از یاد رفته را به شیوه‌ای متفاوت در بخش جلوه‌های تصویری اجرا کردند. استقبال از این اجرا و در خواست برای تمدید آن از سوی مخاطبان باعث شد تا یک سانس به این کنسرت افزوده شود و این کنسرت روز جمعه در دو سانس ۱۹ و ۲۱ به روی صحنه برود. پیش‌فروش بلیت‌های این دو اجرا از عصر دوشنبه ۶ مهرماه در سایت «پیشنهاد» به آدرس peeshnahad.com آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سایت بلیت خود را خریداری کنند.

«کاربنی‌ها» در برج آزادی

فرشاد فزونی،‌ آیدین رادکیا،‌ سیاوش امامی و فرشا رضایی گروه چهار نفره نوازندگان کاربن هستند که برای نخستین بار در سال ۹۲ همکاری خود را در کنسرت فرشاد فزونی در تالار ایوان شمس آغاز کردند و با پیوستن علی پناهی به عنوان ویژوال آرتیست گروه کاربن کامل شد. این گروه با استفاده از مدیاهاى گوناگون سعى در فاصله گرفتن از یک گروه صرفاً موسیقایى دارد. تلاشی که در آلبوم و کنسرت تازه‌اشان برای علاقه مندان به موسیقی‌های آلترناتیو بخصوص راک به نمایش خواهند گذاشت.
آلبوم «زبان از یاد رفته» به زودی با اشعاری از شل سیلور استاین منتشر می‌شود.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 5597 ساعت خبر : 11:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=5597
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات