کیانا را یاری کنید

کیانا را یاری کنید

به گزارش پایگاه خبری گلونی کیانا اهل خرم‌آباد است. شش ساله است.

او سال گذشته بعد از تزریق پنی‌سیلین فلج می‌شود. درباره فلج شدنش دو نظریه وجود دارد. یکی این که تب‌ولرز او به علت عفونت نخاعی بوده است و ربطی به تزریق نداشته است و دیگری این که تزریق پنی‌سیلین به هر نوعی باعث این اتفاق شده است.

دکتر مصطفی کریمی در واکنش به اینکه گفته می شود برخی بیماران بر اثر تزریق پنی سیلین دچار عارضه شده اند، گفت: در بررسی عوارض ناشی از تزریق ویالِ پنی‌سیلین باید توجه داشت افرادی که به این دارو حساسیت دارند نباید آن را تزریق کنند.

مهمترین نکته در هنگام تزریق پنی‌سیلین، اطلاعات کامل خود ویال (نام سازنده تاریخ ساخت، انقضاء، سری ساخت و…) است.

وی با طرح این سئوال که آیا در اثر تزریق پنی‌سیلین ریکال، بروز شوک ایجاد شده است یا خیر، تاکید کرد: اصولا این قبیل عوارض وجود دارد، اما برای ارائه نظر نهایی ارسال مستندات ضروری است.

با اینها البته کاری ندارم. کیانا برای ادامه زندگی نیاز به کمک دارد. شرایط نگهداری کیانا بسیار دشوار است و نیاز روزانه به برخی اقلام دارد.

تا به حال از سوی بهزیستی و فرمانداری کمک‌هایی شده است اما کافی نیست. دغدغه ما نه فقط مخارج اقلام مصرفی بهداشتی و پزشکی، که وضعیت تحصیل او هم هست.

لطفا اگر می‌توانید (هر اندازه) به کیانا کمک کنید و مطمئن باشید که کمک شما مستقیم برای خود کیانا هزینه خواهد شد و چند از معتمدین خرم‌آباد بر این کار نظارت خواهند داشت.

لطفا کمک‌تان را به شماره کارت ۵۰۲۲۲۹۱۰۰۰۸۶۳۶۸۶ به نام یکی از این معتمدین یعنی عبدالرضا قاسمی واریز کنید و لطفا حتما مبلغ و شماره پیگیری را کامنت بگذارید.
بیشتر:
خانواده دختر فلج خرم‌آبادی مقابل تأمین اجتماعی چادر زدند

پایان پیام

 

 

کد خبر : 5822 ساعت خبر : 4:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=5822
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات