گلونی

آرایش نوزادان در ایران

على لاریجانى: جذب غیرقانونى ۵٠٠هزار کارمند در دولت قبل
ما که هم در دولت قبل و هم در دولت کنونى به شغل شریف مکیدن سماق مشغولیم و نه از دولت مهرورزی چیزى نصیبمان شد نه از تدبیر و امید. البته یک مسکن مهر به ما دادند که کاش نمى‌دادند چون اگر کل سماق کشور را بمکیم باز هم بعید است آماده تحویل شود.

مهر: ارزیابی صورت گرفته از ۵۰۰ سایت اینترنتی پربازدید در ایران نشان می‌دهد: ۸۷ درصد سایت‌های پربازدید در ایران، دارای ماهیت ایرانی هستند و اقبال کاربران ایرانی به سایتهای خبری بیش ازسایر سایت‌ها است.
لطفا آمار آن ۱۳ درصد را اگر امکان دارد اعلام کنید. البته می‌دانم چون خانواده اینجا نشسته است نه شما می‌توانید اعلام کنید و نه ما می‌توانیم آن را به طنز بکشیم. ولی کلا مثلا ۱۳ درصد بی‌تربیتی هم خوب آمار خوبی در مقابل آن ۸۷ درصد.

روزنامه ابتکار: درآمد ١۵ میلیونى گدایان تهران
من مانده‌ام چطور هنوز برخی به فکر مهاجرت از کشور هستند. یعنی رویشان می‌شود به آن خارجی‌ها بگویند من از کشوری آمده‌ام که گدایش ماهانه پنج هزار دلار درآمد دارد؟

ادعاى تازه ب. ز: خرید دکل نفتی از آمریکا با کمک ارتش چین
بنده یقین دارم که آقای ب. ز سریال ٢۴ را زیاد دیده است. وقتی کار‌شناسان دائم از تاثیر فیلم‌های ماهواره‌ای می‌گویند و ما قبول نمی‌کنیم این‌طوری می‌شود.

عضو هیات‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس: حالا نوبت کیفی‌سازی خودروهای ایرانی است.
عجله نکنید. وقتی هر دقیقه ١۵ خودرو به فروش می‌رسد یعنی مردم راضی هستند. فعلا بگذارید بفروشند، برخی مردم حسابی خودروخرند.

حسام‌الدین سراج: کشوری که فرهنگ درستی ندارد؛ سیاست درستی هم ندارد.
به نظر شما منظور از این کشور کدام کشور است؟ بله آمریکای بی‌ادب. درست گفتید.

آرمان: آرایش به ١٠ ساله‌ها رسید.
سن شماره دادن که کم بشود همین می‌شود. فعلا درس بخوانید و آرایش نکنید.

رضا ساکی چیزنا دات آی‌آر chizna. ir

خروج از نسخه موبایل