گلونی

از کرده خویش پیشمانم

خبر اول درباره نبرد مردم با مردم است. همان مردمی که با چوب و چماق به جان معتادان دروازه غار افتادند و چادرهایشان را آتش زدند. البته دستگاه‌ها باید هر چه زودتر فکری به حال منطقه می‌کردند اما اهالی محل زودتر با چماق خدمت آنها رسیدند. به هر حال با چماق فقط می‌شود چادر کارتن‌خواب را خراب کرد و گرنه برای خراب کردن برج‌های بالاشهر گریدر هم داشته باشی راه به جایی نخواهی برد.

***
ابتکار: سرانه هر جوان ۲۰۰ تومان
یعنی بودجه حوزه جوانان معادل سرانه هر جوان از بودجه‌ای که داده می‌شود ۲۰۰ تک تومانی است. خوشحال شدید؟ حالا بروید با این ۲۰۰ تومان هر کاری دوست دارید بکنید. آفرین بچه‌های خوب. فقط یادتون باشه سیگار نخرید.

***
آفتاب‌یزد به نقل از ب.ز: مجبورم کردید بگویم همین الان ۲۲ میلیارد یورو پول نقد دارم.
یکی وقتی مجبور می‌شه از نداشته‌هاش مایه می‌ذاره این دوست‌مون وقتی مجبور می‌شه از داشته‌هاش.

***
اعتماد به نقل از ب.ز: همین حالا ۸۵ هزار میلیارد تومان نقد دارم.
بعد ما صد تومن از بانک می‌گیریم وقتی صدای موتور میاد قبض روح می‌شیم که نکنه طرف زندگی‌مون رو ببره.

***
قانون به نقل از ب.ز: اموالم را آتش بزنید اما به زنگنه ندهید.
ایشان همچنین گفته‌اند اگر آتش نزدید آنها را به آقای رضا ساکی بدهید.

***
جام‌جم: زور قانون به قلیان نمی‌رسد.
وقتی یک قلیان‌فروشی ماهانه ۱۷۰ میلیون تومان اجاره می‌دهد یعنی درآمد قلیان‌فروشی از اختلاس بیشتر است. البته امیدواریم زور قانون حداقل به قلیان برسد.

***
مهر: دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اینترنتی گفت: ۹۵ درصد کانال‌های غیراخلاقی شبکه پیام‌رسان تلگرام باز است و موضوع مسدودسازی این شبکه اجتماعی همچنان در دستور کار کمیته تعیین مصادیق قرار دارد.
من که غیراخلاقی‌ترین کاری که با تلگرام انجام می‌دم همین طنزهای چیزناست که با تلگرام برای بزرگمهر حسین‌پور می‌فرستم. الان هم از کرده خویش پیشمانم.

باقی بقای‌تان

رضا ساکی چیزنا دات آی‌آر chizna.ir

خروج از نسخه موبایل