گلونی

افتتاح نمایشگاه مطبوعات با حضور رئیس جمهور

افتتاح نمایشگاه مطبوعات با حضور رئیس جمهور

مراسم افتتاح رسمی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، صبح روز یکشنبه – ١٧ آبان ماه – با حضور رییس جمهوری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، با حضور موسسات مطبوعاتی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ساعت ٩ صبح شنبه – ١۶ آبان ماه – در مصلای بزرگ تهران آغاز به کار می‌کند.

امسال حدود ٧٠٠ رسانه در ٩ گروه «عمومی و خانواده، دین و اندیشه، فرهنگی هنری، سیاسی اقتصادی، آموزشی تخصصی، محلی و منطقه ای، موسسات مطبوعاتی، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها و در قالب ۶٠٠ غرفه با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه» در نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.

بنابراین گزارش، در مراسم افتتاحیه رییس جمهور با حضور در میان اصحاب رسانه، از نزدیک با آنها دیدار و گفتگو می کند.

بازدید برای عموم در روز یکشنبه از ساعت ١١ امکان‌پذیر است. بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، ١۶ تا ٢٢ آبان از ٩ صبح تا هشت شب میزبان علاقمندان است.

موقعیت مصلی

مصلّای تهران مجموعه‌ای از بناها و فضاهای لازم برای حضور جمعیت‌های میلیونی و برگزاری مراسم عبادی، سیاسی، اجتماعی و انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی، آموزشی و هنری نظیر برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ فرهنگی، کلاس‌های آموزشی و… در تهران است.
هسته مرکزی مجتمع بزرگ مصلّای امام خمینی در ۲۰۴هکتار از اراضی عبّاس‌آباد در زمینی به وسعت ۶۵ هکتار که از شمال به بزرگراه شهید سردار قاسم سلیمانی، از جنوب به خیابان شهید بهشتی خیابان عباس‌آباد، از شرق به خیابان شهید قنبر زاده و از غرب به بزرگراه شهید مدرس محدود است، در حال احداث می‌باشد.

موقعیت مصلی در گسترده شهر تهران از دیدگاه‌های متفاوتی نظیر دسترسی راحت، نزدیک بودن به جمعیت میلیونی مورد بررسی قرار گرفت و در نتیجه پس از ارزیابی گزینه‌های مختلف، اراضی عباس‌آباد جهت اجرای طرح مصلی مناسب تشخیص داده شد و نتیجتاً محل مذکور به مرکز ثقلی نمادین و مظهر و سمبل اصلی شهر تهران مبدل خواهد شد.

پایان پیام

 

خروج از نسخه موبایل