اعتراض خیبر به رأی کمیته استیناف

مدیرعامل تیم فوتبال خیبر معتقد است که رأی کمیته استیناف برای بازی تیمش با آلومینیوم هرمزگان قانونی نیست.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، ولی‎الله خسروی با بیان اینکه باشگاه خیبر به رأی کمیته استیناف اعتراض کرده است، یادآور شد: ابتدا کمیته انضباطی رأی به برتری ۳ بر صفر خیبر داد که تیم هرمزگانی اعتراض کرد و کمیته استیناف رأی را به نفع حریف تغییر داد.

وی با بیان اینکه طبق ماده ۷۹ آیین‎نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، خیبر برنده است، تأکید کرد: این رأی به نظرم قانونی نیست و ما اعتراض کرده‎ایم که هنوز بررسی نشده است.

خسروی با اشاره به اینکه تیم آلومینیوم بدون اجازه داور، زمین بازی را ترک کرد، افزود: اگر هر تیمی بدون اجازه داور، زمین را ترک کند و ۳ بر صفر برنده شود، این کار باب خواهد شد و مقابله با آن سخت می‎شود.

مدیرعامل خیبر تأکید کرد: مستندات کامل را ارائه کرده‎ایم و انتظار داریم که دوستان طبق قانون رأی بدهند تا حق تیمی تضییع نشود.

خیبر و آلومینیوم در هفته پنجم لیگ دسته اول، ۱۹ شهریور در ورزشگاه تختی خرم‎آباد به مصاف هم رفتند و با اینکه تا دقیقه ۲+۹۰ خیبر با یک گل پیش بود، یک تماشاگرنما با پرتاب سنگ سر بازیکن آلومینیوم را شکست و بعد از آن تیم مهمان زمین را ترک کرد.

بعد از بازی، کمیته انضباطی چون تیم آلومینیوم بدون اجازه داور زمین را ترک کرد رأی به برتری ۳ بر صفر خیبر داد. همچنین خیبر از ۲ بازی خانگی محروم و ۲۰ میلیون تومان جریمه و تیم آلومینیوم به سبب ترک زمین بدون اجازه داور ۳ میلیون تومان جریمه شد.

پایان پیام

 

کد خبر : 8050 ساعت خبر : 9:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=8050
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات