خنده کی‌روش به کارت‌زن!

خنده کی‌روش به کارت‌زن!

ورزش در روز ۲۸ آبان را باز هم با خبری از تیم ملی فوتبال و حاشیه‌های اطراف کی‌روش شروع می‌کنیم:

– درخواست هوادار معلول هم سکوت کی‌روش را نشکست.

به گزارش  تسنیم، در زمان بازگشت تیم ملی به ایران یک معلول که برای دیدن کی‌روش و عادل فردوسی‌پور به فرودگاه امام خمینی (ره) آمده بود، دقایقی با سرمربی تیم ملی مشغول صحبت شد. این هوادار معلول وقتی دید که کی‌روش قصد مصاحبه ندارد از او خواست به خاطر وی و مردم صحبت کند، اما سرمربی تیم ملی تأکید کرد چون از فدراسیون نامه کتبی ندارد، نمی‌تواند مصاحبه کند. کی‌روش با وجود اصرار فراوان خبرنگاران حاضر نشد درباره اوضاع تیم ملی صحبت کند و به آنها می‌گفت وقتی از فدراسیون نامه کتبی بیاورند به سؤالات‌شان پاسخ خواهد داد. کارلوس کی‌روش به محض بازگشت تیم ملی از گوام، از فرودگاه امام خمینی (ره) مستقیم به فدراسیون فوتبال آمد تا به همراه افشین پیروانی جلسه‌ای با علی کفاشیان، رئیس فدراسیون برگزار کند. کی‌روش که با چهره‌ای کاملا خندان وارد فدراسیون فوتبال شده بود با دستگاه کارت‌زنی جدیدی که در فدراسیون فوتبال نصب شده مواجه شد و گفت: تیم ملی لباس ندارد آن وقت این دستگاه خریداری می‌شود! سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دیدار مقابل گوام اعلام کرد که شرایط برای ماندن در تیم ملی مهیا نیست و در صورتی که قدم‌هایش با علی کفاشیان هماهنگ نشود، دیگر نمی‌تواند کار را ادامه دهد از همین رو امروز جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال بین کی‌روش و کفاشیان برگزار شده تا رئیس فدراسیون در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

خنده کی‌روش به کارت‌زن!

نود گزارش داد، در ادامه رقابت‌های دوچرخه‌سواری کاپ آسیا در کشور هندوستان، ورزشکاران کشورمان به یک مدال طلا و یک برنز رسیدند.  فروزان عبدالیهی در فینال رشته ۲ هزار متر تعقیبی انفرادی بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلای دیگری را برای کشورمان به ارمغان آورد. پوریا حسینی نیز در رشته ۳ هزار متر تعقیبی انفرادی سومین مدال برنز کاروان اعزامی کشورمان را از آن خود کرد. با توجه به نتایج کسب شده، کاروان اعزامی کشورمان تاکنون موفق به کسب ۵ مدال ( ۲ مدال طلا در تیمی اسپرینت مردان، ۲ هزار متر تعقیبی زنان و سه مدال برنز در تیمی اسپرینت زنان، ۵۰۰ متر زنان و ۳ هزار متر تعقیبی انفرادی مردان) شده است .

خنده کی‌روش به کارت‌زن!

تسنیم درباره‌ی  هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال نوشت: در آخرین بازی هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال که به دلیل پخش مستقیم تلویزیونی با تأخیر برگزار شد، تیم شیمیدر تهران موفق شد میهمان خود شهرداری تبریز را با نتیجه ۶۸ بر ۵۹ شکست دهد و همچنان در صدر جدول باقی بماند.

نتیجه کامل دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

پتروشیمی بندرامام ۷۸ – شهرداری اراک ۷۷
دانشگاه آزاد ۹۷ – آینده‌سازان میهن ۸۰
نیروی زمینی ۶۳ – ثامن مشهد ۷۱
شهرداری گرگان ۸۲ – پالایش نفت آبادان ۸۰
شیمیدر ۶۸ – شهرداری تبریز۵۹

خنده کی‌روش به کارت‌زن!

ایرنا گفتگوی علیرضا بیرانوند با خبرنگاران را پوشش داده است. بیرانوند گفت: در دیدار برابر گوام اول به دنبال گل نخوردن بودم که متاسفانه بر اثر آن اشتباه از بازی اخراج شدم و امیدوارم در دیدارهای بعدی بتوانم جبران کنم. وی بیان داشت: بازیکنان تیم ملی در این دیدار با نظم بازی کردند و در صحبت هایی که سرمربی تیم ملی با بازیکنان داشت قرار بود در همان دقایق اول بتوانیم به گل دست یابیم. این بازیکن لرستانی تیم ملی بیان داشت: اگر در آن دیدار اخراج نمی شدم شاید با اختلاف هفت تا هشت گل نیز می توانستیم برنده مسابقه باشیم. وی همچنین درخصوص استعفای کی روش نیز گفت: چیزی در مورد این مطلب در آنجا ما نشنیده ایم او با روحیه بسیار خوب در تیم ملی حاضر می شود و مثل شیر بالای سر تیم است.
index

– چند خبر از فوتبال جهان را مرور می‌کنیم.

ورزش سه گزارش روز خود را به بازی بزرگ شنبه شب رئال مادریو و بارسلون احتصاص داده است. رئال مادرید و بارسلونا در شرایط متفاوتی پای به وقفه بازی های ملی گذاشتند. کهکشانی ها در زمین سویا با شکست ۳-۲، اولین باخت فصل خودشان را تجربه کرده و صدر را به بارسلونا تقدیم کردند در حالیکه بارسا در نوکمپ با درخشش سوارز و نیمار موفق شد ویارئال را ۳-۰ شکست دهد. پس از این بازی ها بود که ملی پوشان دو تیم راهی اردوی تیم های کشورشان شدند. خوش شانسی رئالی ها در این بود که گرت بیل، تونی کروس، رونالدو و مودریچ، طبق هماهنگی های صورت گرفته، از حضور در تیم های ملی خود معاف شده و در این دو هفته، حضور مستمری در تمرینات تیمشان داشته اند ولی چنین شرایطی در بارسلونا حکمفرما نبود. ادامه این گزارش را اینجا بخوانید.

فارس همچنین نوشت: سب بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و میشل پلاتینی رئیس اتحادیه اروپا پس از آنکه از سوی کمیته اخلاق به ۹۰ روز محرومیت از هر گونه فعالیت در عرصه فوتبال محکوم شدند، اولین گام‌ خود را برداشتند و دامن‌گیر کمیته استیناف شدند زیرا مدعی بودند این حکم ناعادلانه است و آنها هیچ خطایی را انجام ندادند. روز گذشته کمیته استیناف حکم نهایی خود را صادر کرد و اعلام نمود که اعتراض هیچ‌کدام از آنها وارد نیست و محرومیت آنها لغو نمی‌شود. گام دوم و آخر این دو رئیس متهم به فساد به سوی دادگاه بین‌المللی ورزش CAS بود. سخنگوهای بلاتر و پلاتینی اظهار داشتند که آنها ساکت نمی‌شوند و به دنبال دادخواهی هستند زیرا معتقدند که این حکم ناعادلانه است و کسانی در پشت پرده هستند که می‌خواهند آنها را خراب کنند.

خنده کی‌روش به کارت‌زن!

به گزارش فارس، راجا ناینگولان هافبک جنگنده آ.اس‌رم ایتالیا و تیم‌ملی بلژیک در صفحه اجتماعی‌اش خبر عجیبی را فاش کرد و این طور اعلام کرد زمانی که برای دیدار دوستانه تیم‌ملی بلژیک مقابل اسپانیا در بروکسل حاضر شده بود او مجبور به اقامت یک روزه در هتلی در شهر آتنورپ شد که میهمانان هتل او را با یک تروریست اشتباه گرفتند. هافبک بلژیکی به همراه خانواده‌اش یک روز را در آنتورپ سپری کرد، زیرا دیدار دوستانه تیم ملی کشورش با اسپانیا به دلیل مسائل امنیتی برگزار نشد. با توجه به یورش تروریست‌ها به شهرهای اروپا تدابیر امنیتی شدیدتری در نظر گرفته شده بود. ناینگولان در صفحه اجتماعی خود این طور گفت: میهمانان هتل فکر کردند که من نگاه تهدیدآمیزی دارم، در نتیجه ترس آنها را فرا گرفت و فکر کردند که من یک تروریست هستم!

زیدان در واکنش به بازگشت مسی و بازی در ال کلاسیکو گفت: حضور مسی در ال کلاسیکو نمی تواند خبر خوبی برای رئال باشد. او بازیکن بسیار بزرگی است و در هر دیداری می تواند سرنوشت ساز باشد. ما درباره بازیکنی صحبت می کنیم که هر تیم دوست دارد که او را در اختیار داشته باشد.

– هقته دوازدهم لیگ برتر با صدرنشینی استقلال خوزستان شروع شد.

به گزارش  مهر، هفته دوازدهم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز پنجشنبه با برگزاری یک دیدار آغاز شد که طی آن تیم فوتبال استقلال خوزستان برابر میهمانش گسترش فولادتبریز به برتری یک بر صفر دست یافت. در این بازی که با قضاوت حسین زرگر در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، میثم دورقی در دقیقه ۳۶ و از روی نقطه پنالتی گل برتری استقلال خوزستان را به ثمر رساند. تیم فوتبال استقلال خوزستان با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و به صدرجدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. تیم گسترش فولاد تبریز با این باخت و ۱۷ امتیاز قبلی در حالی در رده پنجم باقی‌ماند که از نظر امتیاز و زده و خورده با تیم سپاهان برابر است.

برنامه ادامه دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور به شرح زیر است:
جمعه – ۲۹ آبان‌ماه
* پدیده مشهد – راه‌آهن تهران، ساعت ۱۴:۴۵، ورزشگاه ثامن مشهد
* صبای قم – ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۵:۱۵، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم
* تراکتورسازی تبریز – سیاه‌جامگان مشهد، ساعت ۱۵:۱۵، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
* سایپا تهران – ملوان بندرانزلی، ساعت ۱۵:۱۵، ورزشگاه دستگردی تهران
* سپاهان اصفهان – نفت تهران، ساعت ۱۵:۱۵، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
* فولاد خوزستان – استقلال تهران، ساعت ۱۶:۲۰، ورزشگاه غدیر اهواز

شنبه – ۳۰ آبان‌ماه
* پرسپولیس تهران – استقلال اهواز، ساعت ۱۶:۲۰، ورزشگاه آزادی

پایان پیام

گزارش‌گر: محمد پورخداداد

کد خبر : 8570 ساعت خبر : 10:52 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=8570
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات