دکتر ابتکار از گلونی تقدیر کرد

خانم دکتر معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با حضور در غرفه گُلوَنى از این غرفه بازدید کرد و ضمن تقدیر فراوان از عملکرد محیط زیستى این پایگاه خبرى، پیشنهاد کردند که داده‌نماهای گُلوَنى در سازمان محیط زیست به نمایش درآیند. در این بازدید یک گُلوَنى (روسری و سربند زنان لرستان) به خانم ابتکار تقدیم شد.

ایشان همچنین در گفت‌وگو با گُلوَنى گفتند: بدون همراهی و همکاری مردم در کار موفق نخواهیم شد و اگر مردم ما را حمایت کنند کارهای بزرگ انجام خواهیم داد. مردم به ما تذکر بدهند و یادآوری بدهند. از مردم انتظار تشکر نداریم ولی اگر کار خوبی از همکاران من دیدند از آنها تشکر هم بکنند. مردم اگرحمایت کنند دولت موفق‌تر خواهد شد. همین درختی که شما در خرم‌آباد نجات داده‌اید نماد امید است. امیدوارم از این کارها بیشتر ببینیم.

در بازدید خانم ابتکار عملکرد سمن‌‌های محیط زیستی استان در حفظ درخت «ویردار» توضیح داده شد و ایشان بسیار از این حرکت خوشحال شدند.

بیوگرافی نیلوفر ابتکار

نیلوفر ابتکار معروف به معصومه ابتکار (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۳۹ در تهران) فعال سیاسی اصلاح‌طلب، روزنامه‌نگار، مؤلف و مترجمِ ایرانی، از اعضای مؤسس جبهه مشارکت ایران اسلامی و معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور ایران است.

معصومه ابتکار نخستین زن ایرانی است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ وارد هیئت دولت شده‌است. او بیشتر به‌خاطر نقش خود در تصرف سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و ۸ سال ریاست سازمان حفاظت محیط زیست ایران در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی و ریاست مجدد وی بر این سازمان در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی معروف است.

خوشه‌های شهریور مجموعه‌ای از وقایع و اتفاقات حضور اولین زن عضو دولت جمهوری اسلامی ایران است که به وسیله انتشارات روزنامه اطلاعات به چاپ رسیده‌است. معصومه ابتکار در این کتاب خاطرات دوران مسئولیتش را بیان کرده و در ۳۶ فصل به فراز و نشیب‌های هشت سال دولت اصلاحات به ویژه در حوزه محیط زیست پرداخته‌است

پایان پیام

 

کد خبر : 8066 ساعت خبر : 1:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=8066
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات