دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاه مطبوعات آقای جنتی

دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاه مطبوعات

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در روز سوم نمایشگاه مطبوعات، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از غرفه‌های مختلف نمایشگاه بازدید کرد. در این بازدید دکتر حسین انتظامی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی نیز حضور داشت. مدیران مسئول غرفه‌های مختلف نمایشگاه به توضیح مختصری از فعالیت‌هایشان پرداختند و از نزدیک با علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفتگو کردند.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (به‌اختصار: وزارت ارشاد) از وزارتخانه‌های دولت جمهوری اسلامی ایران است، که مسئولیت محدود کردن دسترسی رسانه‌ای به هرگونه محتوای غیراسلامی و جلوگیری از تبلیغات فرهنگ بیگانه در جمهوری اسلامی ایران را برعهده دارد. این وزارتخانه پس از وقوع انقلاب، با ادغام وزارت فرهنگ و هنر با وزارت اطلاعات و گردشگری شکل گرفت.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان یکی از متولیان حوزه فرهنگ و هنر، وظیفه سیاست‌گذاری در زمینه‌های اطلاع‌رسانی، اشاعه فرهنگ اسلامی و تبلیغات برای نظام جمهوری اسلامی را برعهده دارد. این وزارتخانه از شمار زیادی معاونت، مرکز و سازمان تشکیل شده‌است، که از سازمان‌های زیرمجموعه‌های آن می‌توان به: سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، همچنین سازمان سینمایی و سمعی، بصری، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و سازمان حج و زیارت اشاره نمود.

دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاه مطبوعات

عکس‌هایی از این بازدید را می‌بینید.
عکس‌ها از انوشه میرمجلسی است.

پایان پیام

 

کد خبر : 7819 ساعت خبر : 10:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=7819
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات