طنزنویسان در نمایشگاه مطبوعات

طنزنویسان در نمایشگاه مطبوعات

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در آخرین روز از نمایشگاه مطبوعات، جمعی از طنزپردازان و شاعران از غرفه گلونی بازدید کردند. این دیدار پس از بازدید از غرفه‌های اصفهان نیمروز، شهروند، بی‌قانون و خط خطی صورت گرفت.
عکس‌های مربوط به این دیدار را ببینید.

طنزنویسان در نمایشگاه مطبوعات

.

روزنامه قانون روزنامهٔ سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی صبح ایران است که اولین شمارهٔ آن در ششم آبان ۱۳۹۱ منتشر شد. رسانهٔ قانون دارای مجموعه‌ای از نشریات مکتوب و اینترنتی است که روزنامه و پایگاه خبری روزنامهٔ قانون، رسانه‌ای خصوصی و حامی جناح اصلاح طلب ایران است .

روزنامه قانون در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۹۳ به دلیل چاپ خبر آزادی محمد رویانیان با قرار وثیقه ۱۰۰ میلیارد تومانی توقیف گردید.
نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام‌های روزنامه قانون روز ۵ مرداد ماه ۹۳ در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری به ریاست قاضی سیامک مدیر خراسانی برگزار شد.

احتمال می‌رفت همزمان با رسیدگی به اتهام‌ها و در خلال برگزاری دادگاه این روزنامه رفع توقیف شود، اما هیئت منصفه مطبوعات استان تهران، مدیر مسوول روزنامه را در عناوین اتهامی نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و انتشار مطالب خلاف عفت عمومی مجرم شناخت و مستحق تخفیف در مجازات ندانست.

رفع توقیف
این روزنامه در ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ رفع توقیف شد. قاضی مدیر خراسانی (قاضی پرونده روزنامه قانون)، جزای نقدی پنج میلیون تومانی برای روزنامه در نظر گرفت.
انتشار مجدد روزنامه قانون پس از رفع توقیف در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۳۹۳ صورت گرفت. روزنامه در دوره جدید انتشارش ۱۶ صفحه تمام رنگی و با ۴ صفحه طنز روی دکه‌های روزنامه فروشی‌های ایران قرار گرفت.

این روزنامه در تاریخ دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ بدنبال شکایت سازمان اطلاعات سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، از سوی دادستانی برای دومین بار توقیف شد.

پایان پیام

 

کد خبر : 8285 ساعت خبر : 12:19 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=8285
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات